ostatní

01.07.2007 - Pavel Kozlík

Celý deník

Za červenec 1 847 km, letos 11 328 km

1.7. Ne 150 km: Silnička 1, 33,6 km/h, TF 150, max. 178, nastoupáno 1 145 m, 4 858 kcal, 25°C, oblačno, JZ vítr, Hazlov-Nebanice-So-Chodov-KV Doubí-Bečov-Mnichov-ML-Hazlov.

Ve čtvrtek mě čeká pětistovka a na silniční jednici, která to pojede pode mnou, jsem jel naposledy před více jak rokem , na Medica maratonu. Po dnešku bolí záda a hlavně ruce. Vůbec nemám mozoly na těch správných místech . Pro jistotu vezmu rukavice, ale i tak to bude maso . Podle nejčerstvějších informací jsme se scvrkli na pouhé tři silné kusy .

2.7. Po 20 km: Silnička 2, dnes zase jen do práce.

Vypadá to, že jsme si na cestu do Rakous vybrali nejhorší den z uplynulých i následujících dvou týdnů .

3.7. Út 30 km: Silnička 1, ráno do práce a odpoledne do Chebu koupit pojistku na cestu do Rakous. Jenomže počasí se proti nám spiklo a akce byla z tohoto důvodu před chvíli zrušena .

4.7. St 0 km: Dnes nic, furt prší a je hnusná zima .

5.7. Čt 0 km: Dnes stejně, jako včera - furt prší a je hnusná zima .

6.7. Pá 0 km: Skvěle proflákaný další den. Včera k Mirce přijela Dáša z Liberce a já ani nejsem schopen vystrčit čenich z baráku . Zítra už se k nim snad přidám .

7.7. So 81 km: Bajk 1, 20,0 km/h, TF 119, max. 167, nastoupáno 1 065 m, 3 082 kcal, 21°C, polojasno, Z vítr, Hazlov-Polná-Zelená hora-Hrozňatov-Nebanice-Hazlov.

Konečně se po několika dnech udělalo hezky natolik, aby se dalo vyjet ven nalehko a člověk se nemusel bát, že zmokne . V poledne mě vyzvedly Mirka s Dášou a společně jsme se vydali přes Polnou na signálku a po ní na Pomezí. Vyjeli jsme panelku na Zelenou horu, sjeli přes Dolní Hraničnou dolů a z druhé strany po trati časovky vyjeli na Bismarckovu rozhlednu na Zelené hoře. A to bylo dneska vše , protože holky po tomhle výkonu odmítly dále spolupracovat, udělaly si pod rozhlednou piknik a kopce pak už chodily pěšky .

U Hrozňatova jsem se odložil na lavičku, dumaje, že na Dyleň jít pěšky nemá smysl a že až se Dáša s Mirkou někdy objeví, navrhnu proto raději návrat domů. Naštěstí se z ničeho nic zjevil Radek , takže do Nebanic jsme jeli spolu a nedlouho po nás k hospodě přijely i Mirka s Dášou. Chvíli jsme poseděli na terase a jeli domů .

8.7. Ne 36 km: Bajk 1, 24,3 km/h, TF 136, max. 170, nastoupáno 455 m, 1 382 kcal, 21°C, polojasno, Hazlov-Seeberg-Bříza-Dubina-SH-Libá-Hazlov.

9.7. Po 40 km: Bajk 2 i 1, ráno do práce a odpoledne 20 km, 20,0 km/h, TF 132, max. 169, nastoupáno 310 m, 851 kcal, 16°C, zataženo, Hazlov-Halštrov-Vojtanov-Seeberg-Hazlov.

Přijel jsem z práce, vyměnil kolo a coural po okolí, kolem baráku, abych to neměl daleko, kdyby začalo pršet. Sice jsem nezmokl, ale všude plno bahna a i ty poslední, jakž takž sjízdné cesty lesáci zničili . Tak jsem to zapíchl a jel znechuceně domů.

Od soboty mám dva týdny dovolenou a nějak nemůžu vyřešit, jak se do Ostravy dostat. Má být konečně hezky a teploučko, takže jediná rozumná možnost je jet na kole . Jenomže nosič dám jen na plečku a na zádech takovou dobu vézt nic už nemůžu .

10.7. Út 20 km: Bajk 1, jen do práce.

Tak jsem to vymyslel . Od soboty má být parádně a teploučko, takže pojedu úplně nalehko a zítra posílám do Ostravy balík i s Nanoraptory na beskydské kamínky . Na asfaltu je potřebovat nebudu a když nalehko, tak nalehko . I tak to ale vidím na dva dny, protože poslední dobou vůbec nejezdím .

11.7. St 22 km: Bajk 2, jen do práce.

Chtěl jsem zajet do Aše, ale sotva jsem vyjel začalo pršet.

12.7. Čt 31 km: Bajk 2, ráno do práce a odpoledne 21 km, 24,4 km/h, TF 137, max. 168, nastoupáno 210 m, 780 kcal, 17°C, oblačno, déšť, FL-Cheb-Hazlov.

Zítra mi dorazí 1,3" užovky a potřebuju do nich sehnat duše. Ale bohužel, nikde nejsou . Budu muset zkrátit ty, co dávám na silničku .

13.7. Pá 20 km: Bajk 1, dnes jen do práce a balení na cestu.

Obul jsem Continentaly SportCONTACT 1,3" a vždycky když kolem kola jdu, musím se smát . Je to takový pozoruhodný hybrid silničky, bajku a dětského kola . Obvod kol mám 1 955 mm, takže by to chtělo pořádný převod dopředu. Mít nářadí, nasadím trojplacku ze silničky , ale takhle si moc vyskakovat nebudu nejen z kopce, ale nejspíš ani po rovině s větrem v zádech .

Počítám, že vyjedu zítra ráno a večer to někde za půlkou zapíchnu a v neděli dorazím zbytek, takže se nejspíš ozvu až v neděli večer .

14.7. So 365 km: Bajk 1, 362 km, 30,4 km/h, TF 140, max. 175, nastoupáno 2 435 m, 12 247 kcal, 27°C, min. 14°C, max. 34°C, jasno, JZ až J vítr, Hazlov-KV-Praha-HK-Litomyšl-Česká Třebová.

I přes nemožné převody (při 90 ot./min. mi to s 44x11 jelo jen 42,2 km/h) to do Prahy hezky odsejpalo a Prahou jsem prolítl taky bez problémů . Měl jsem za sebou 200 km a průměr držel i s pauzami stále na 30 km/h, takže průměr čisté jízdy byl ke 32 km/h . Jenomže v tom horku to byla jen s jednou lahví docela honička a tak i když jsem pil, bylo to hodně nárazově, abych měl minimum zastávek. A tělo to asi nestačilo vstřebat, protože za Prahou mě začala bolet šiška . I když jsem i na 300 km za Hradcem Králové měl stále průměr 30 km/h, tak to byla pěkná bída na to, že to byla rovina. Rozhodl jsem se tedy tohle trápení ukončit a z Holic zavolal Radkovi, ať mi zjistí kudy na vlak . Nejblíže to bylo do České Třebové, asi 45 km , které jsem už jen tak nějak doťapal. Ale na to, že jsem neměl pořádné převody a musel rozchodit více než 15°C teplotní skok, jsem s tímhle výkonem spokojen .

15.7. Ne 65 km: Bajk 1, 28,1 km/h, TF 125, max. 161, nastoupáno 395 m, 2 305 kcal, 34°C, min. 27°C, max. 37°C, jasno, J vítr, Poruba-Hukvaldy-Poruba.
Zajel jsem akorát za tetou na Hukvaldy .

16.7. Po 5 km: Bajk 1, dneska jen na poštu .

17.7. Út 14 km: Bajk 1, dneska byl nejteplejší den, 38°C a při courání po Porubě jsem vypil jedinou láhev, co si vezu. Jet dál, tak bych nejspíš leknul .

18.7. St 102 km: Bajk 1, 28,9 km/h, TF 148, max. 184, nastoupáno 1 045 m, 3 754 kcal, 27°C, min. 22°C, max. 34°C, jasno, Poruba-Dakota-Kozlovice-Tichá-Pustevny-Poruba.

Obul jsem Nanoraptory a vyrazil k Dakotě na trénink místních Chacharů . Hynek, Zdeněk a Zuzka jeli na silničkách a já s Tomíkem na bajkách - proto jsem přezul ty gumy, aby na bajku nebyl sám . Za Tichou, kdy už to pomalu nepřetržitě několik km stoupá až pod Kopec , Hynek z ničeho nic nasadil dost festovní tempo. Držel jsem se ho jen já, protože ostatní se šetřili. Počkali jsme na zbytek a u Ráztoky sedli na kofolu .

Dohoda, že na Pustevny (skoro 6 km kopec s převýšením 410 m) pojedeme volně, platila jen kousek za první zatáčku . Tempo určoval opět Hynek. Zdeněk a já jsme za ním viseli ani ne 2 km, kdy nám pak poodskočil. Já ho sice zase docvakl, ale tepal jsem nepřetržitě přes 180 , takže mi bylo jasné, že mě to moc dlouho bavit nebude. Taky že jo, po chvíli jsem ho nechal jet a počkal na Zdeňka. Spolu jsme vyjeli za značku 1 km pod vrchol a protože byl Hynek pořád na dohled, Zdeněk se vydal za ním a před vrcholem ho dojel . Já dorazil chviličku za nimi, čas 23:58 minut při 173 tepech. Před dvěma roky jsem to při BT jel 20:52 min. při 179 tepech. Asi za 4 minuty přijela i Zuzka s Tomíkem .

Zuzka sice chtěla zpátky přes Rožnov a Pindulu, ale podařilo se nám jí to rozmluvit a domů jsme jeli stejnou cestou .

19.7. Čt 31 km: Bajk 1, 20,0 km/h, TF 117, max. 157, nastoupáno 390 m, 1 063 kcal, 30°C, min. 27°C, max. 34°C, jasno, Poruba-Krásné Pole-Čavisov-Vřesina-Poruba.

Dneska jsem se vydal do lesů. Ale byla to bída. Zatímco vloni jsem si takhle hezky zajezdil, dneska každá lesní pěšina končila buďto na lesní skládce nebo u baráku se vzteklým psem nebo prostě postupně zmizela . Když jsem se takhle zase jednou vracel z vrcholu uprostřed pole, ztratil jsem jedinou láhev s vodou . Jenomže to jsem zjistil až o několik km dále, když jsem měnil duši po defektu. Samozřejmě, že byla prodřená . To mi ovšem pedály ještě nerozhodilo, protože jsem měl s sebou lepení. Zalepím, nasadím, pumpuju a nic . Tak jsem to zase zul a znovu lepil . Nasadím, pumpuji a zase nic . Tak to už mě přestalo bavit, protože byla prodřená snad v každé zatáčce. Stejně jsem už měl poslední flastr a ten jsem si musel schovat, kdybych píchl i přední kolo . Vydal jsem se tedy pěšky domů, ale měl jsem kliku, protože po chviličce mi sama od sebe zastavila dodávka a ten hodný pan že mě odveze někam do civilizace . Ani to nebylo třeba, hned v první vesnici, u Dolní Lhoty jsme spatřili ceduli Cykloservis a zajeli tam. Otevřeno bylo, duše měli, tak jsem se zprovoznil a jel pro láhev. Našel jsem ji přesně tam, kde jsem předpokládal . A to bylo dneska vše .

20.7. Pá 26 km: Bajk 1, 25,5 km/h, TF 128, max. 158, nastoupáno 200 m, 869 kcal, 35°C, min. 28°C, max. 38°C, jasno, Poruba-Hukvaldy.

Teplo je čím dál větší a v tomhle se jezdit nechce ani mně . Tak akorát do batohu pár kilo masa a pomaličku na Hukvaldy. Bude Velká žranice .

21.7. So 167 km: Bajk 1, 24,5 km/h, TF 135, max. 185, nastoupáno 2 110 m, 6 263 kcal, 25°C, min. 19°C, max. 36°C, jasno, Hukvaldy-Frenštát-Frýdlant-Morávka-Slavíč-Bílý Kříž-Šance-Frýdlant-Tichá-Hukvaldy-Stará Ves-Poruba.
O této megaakci jsem napsal článek .

22.7. Ne 80 km: Bajk 1, 23,1 km/h, TF 123, max. 159, nastoupáno 775 m, 2 635 kcal, 27°C, polojasno, Poruba-Dakota-lesy v okolí-Jistebník-Klimkovice-Olbramice-prajzká-Poruba.

Dneska mě Tomík protáhl lesy, poli a loukami po okolí . Kdybychom občas nepřejeli silnici, neměl bych tušení, kde jsme .

23.7. Po 59 km: Bajk 1, 21,6 km/h, TF 125, max. 168, nastoupáno 545 m, 2 175 kcal, 27°C, min. 25°C, max. 31°C, skoro jasno, Poruba-Dakota-lesy v okolí-Poruba.

Dneska to byl opravdový luxus . Nejdříve jsme si s Tomíkem projeli trať Ostravského chachara v Bělském lese a na asfaltu se vynořili až před Polankou, kde jsme se rozdělili, když jsme předtím v Jistebníku ještě poseděli u kofoly . Samé klikaté lesní pěšinky, rychlé houpačky dolů a nahoru několikrát za sebou, plno kořenů, na které můj nízký podvozek ale většinou ještě stačil a taky několik brodů a schody .

24.7. Út 115 km: Bajk 1, 29,7 km/h, TF 138, max. 180, nastoupáno 900 m, 3 762 kcal, 20°C, oblačno, Poruba-Kunín-Nový Jičín-hrad-Štramberk-Hrabová-Poruba.

U Dakoty jsme se sešli hezká smečka, já s Tomíkem na bajkách, Zdeněk a další čtyři kusy na silničkách . Když to Tomík spatřil, prohlásil, že kdyby to byl býval věděl, tak že by sem nechodil a už s námi nepromluvil . Něco přes 25 km jsme proti dost silnému větru jeli průměrem přes 32 km/h, takže jsme ty čtyři, zřejmě ze slušného oddílu , nechali jet a ve třech pomaličku doťapali až na hradby Novojičínského hradu . Tady kluci skousli traťovku, kterou Tomík evidentně potřeboval, neboť při zpáteční cestě si dával několikakilometrové úseky takovým způsobem, že jsem byl spokojen, že visím . Vlastně jsem jenom visel celou zpáteční cestu , protože Tomík Zdeňka před sebe pustil, jen aby si na chvíli vorazil a pak to rval nanovo .

V Hrabové jsme sedli do hospody, kam za chvíli přijela Zuzka a taky dorazil Hynek a Majer . Zhruba po dvou hodinách jsem prchnul jako první, když mi ještě Zuzka půjčila zadní blikačku, protože moje pošla .

25.7. St 76 km: Bajk 1, 23,1 km/h, TF 132, max. 173, nastoupáno 615 m, 2 946 kcal, 18°C, min. 16°C, oblačno, Poruba-lesy v okolí-Studénka-Bílovec-Klimkovice-Poruba.

Vyjeli jsme už ráno, byla pěkná kosa, takže návleky a vestička to jistily . Tomík mě vyzvedl u Dakoty a až do Studénky jsme jeli kolem Odry, takže během prvních 31 km jsem měl nastoupáno 65 m . Lesy a poli jsme pokračovali do Bílovce a jeho okolí a zdolali taky jeden brod. Já suchou nohou i kolem, ale Tomík si kolo potřeboval umýt, tak to projel . Ale bylo to hluboké, setrvačností to nešlo a pokud se nechtěl vykoupat celý, musel si přišlápnout a při té příležitosti taky umýt nohy .

V předposledním sjezdu někde před Hýlovem jsem se zrakvil . Hlinitá mírná zatáčka vpravo s vymletými korýtky, tak 20 cm hlubokými. Jel jsem po pravé straně a protože jsem už Tomíka neviděl a tedy nevěděl kudy jel a ani nevěděl, co je za zatáčkou, usoudil jsem, že jistější bude se dostat přes strouhu na levou stranu. No nepovedlo se . Asi jsem o tom moc dlouho přemýšlel a prošvihl vhodný okamžik nebo, jak mi řekl Tomík, myslím moc dopředu , místo abych řešil právě vzniklou situaci . Každopádně, než se Tomík zezdola vrátil najít moje ostatky, už jsem se odplazil do trávy a vybrečel, protože válet se zkroucený v té strouze nebylo moc příjemné. Narazil jsem si pravé koleno a levý loket a bok, které jsem si taky trochu odřel. Ale žádná hrůza. Největší starosti mi dělá to koleno, v kopcích bolí .

Sjeli jsme do Mexika, že si dáme tvarůžky, ale hospoda měla zavřeno. Zajeli jsme tedy do Klimkovic, dali kofolu, kafe a řeč .

26.7. Čt 144 km: Bajk 1, ráno do Stodolní a odpoledne 118 km, 29,4 km/h, TF 139, max. 177, nastoupáno 1 215 m, 4 052 kcal, 25°C, min. 18°C, max. 31°C, polojasno, Poruba-Hrabová-F-M-Nošovice-Krásná-Lysá hora a zpět.

Sundal jsem Nanoraptory, nazul 1,3“ SportContact a z Hrabové jel se Zdeňkem na Lysou . Dneska jsem si připadal jako Armstrong – Zdeněk mě odpočinutého dovezl až pod kopec a pak mě zase odvezl zpět, abych už při zpáteční cestě mohl regenerovat na další den . Kopec je to řádný, 8,5 km s převýšením 690 m .

V Hrabové jsme sedli na kofolu a pivo a probrali organizační věci na sobotu. Hynek mě zítra přihlásí a v sobotu jedu krátkou , protože píšou, že je to pro širokou veřejnost a to by moje kolo mělo strávit . Ovšem jak to strávím já, když od 24 hodinovky jsem přibral nejmíň 4 kg ?

27.7. Pá 31 km: Bajk 1, 26,1 km/h, TF 124, max. 156, nastoupáno 210 m, 928 kcal, 28°C, polojasno, Poruba-Hukvaldy.

Přespím u tety na chatě a ráno do Frenštátu na krátký Beskyd Tour .

28.7. So 74 km: Bajk 1, Ráno z Hukvald do Frenštátu a pak krátký Beskyd Tour, 45 km, 20,6 km/h, TF 163, max. 183, nastoupáno 1 225 m, 2 689 kcal, 21°C, min. 18°C, max. 27°C, polojasno.

Ráno jsem na hrb hodil batoh a ve Frenštátu ho strčil ke klukům do auta . Hynek už byl na trati, protože jel dlouhou a já s Tomíkem a Řepou jeli krátkou a startovali až půl hodiny po drsoních. Na trati se ještě pohybovali Zdeněk se Zuzkou na silničkách a fotili .

Kamínky, kameny, šutry ... To jsou věci, tohle byl první závod, kdy jsem jel do kopce skoro tak rychle jako z kopce . Na Pustevny 19,7 km/h a z Pusteven 21,4 km/h .

Na startu mi Řepa povídá, že mám moc měkké gumy. Tak jsem dal na něj a přifoukl. Chyba, jedu z prvního sjezdu a říkám si, že tohle jsem v sobotu jezdil rychleji . Zastavím tedy a gumy zase upustím, ale bylo to už skoro pod sjezdem . A druhý sjezd ... darmo mluvit – jel jsem ho skoro krokem, bo jsem se to bál víc pustit . Nakonec z toho byl 33. flek a v kategorii nad 40 let 3. místo . Řepa dojel celkově 20. a v kategorii 30-39 let 4., když se na pásce nechal přespurtovat , protože si myslel, že jede sám. Tomík přijel chvilku za mnou , na 41. místě celkově a v kategorii 15-29 let 27., protože kategorie juniorů nebyla. Mezi nimi by se umístil na hezkém 7. místě . Měl z nás největší konkurenci, protože junioři asi moc dlouhou nejezdí. Nikdo z nás se nezrakvil a to je asi ten největší úspěch na tomto závodě .

29.7. Ne 3 km: Bajk 1, je po dovolené a dnes vlakem domů.

30.7. Po 20 km: Bajk 2, zase do práce .

31.7. Út 20 km: Bajk 2, jen do práce a dom.

Celý deník

Grossglockner
1.7.2007 - 150 km, silnička 1
Mirka s Dášou
Mirka ukazuje Dáše, jak na to
Přehrada Skalka, za ní Františkovy Lázně a vzadu čtyři větrníky nad Novým Kostelem
Pod rozhlednou
Bismarckova rozhledna
Dáša, Mirka a Radek
Prý že to s tím dresem neladí
Dáša, já a Mirka

Pro mě supervýkonJiří Waldhauser17.07.2007 10:51:07
Pořiď si vozík za koloMiroslava Rýdlová09.07.2007 21:37:11
images/line3.gifRe: Pořiď si vozík za koloRadovan Vlček10.07.2007 20:59:01
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Pořiď si vozík za koloMiroslava Rýdlová10.07.2007 21:40:05
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: Re: Pořiď si vozík za koloDagmar Veselovská11.07.2007 11:46:37
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line2.gifimages/line3.gifRe: Re: Re: Re: Pořiď si vozík za koloPavel Kozlík11.07.2007 14:23:37
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line2.gifimages/line2.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Pořiď si vozík za koloPavel Kozlík11.07.2007 14:30:36
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line2.gifimages/line2.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: Pořiď si vozík za koloDagmar Veselovská11.07.2007 15:29:51
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line2.gifimages/line2.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořiď si vozík za koloMiroslava Rýdlová11.07.2007 21:30:33
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line2.gifimages/line2.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořiď si vozík za koloDagmar Veselovská12.07.2007 08:48:49
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line2.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Pořiď si vozík za koloAleš Gregor11.07.2007 12:42:37
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Pořiď si vozík za koloAleš Gregor10.07.2007 21:52:28
images/line1.gifRe: Pořiď si vozík za koloJiří Waldhauser10.07.2007 12:42:14
:o)Miloš Zavřel08.07.2007 13:48:28
images/line1.gifRe: :o)Radovan Vlček08.07.2007 16:55:43
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: :o)Miroslava Rýdlová08.07.2007 17:14:58
7.7.2007 \"A to bylo dneska vše...\"Miroslava Rýdlová07.07.2007 22:43:53
images/line3.gifRe: 7.7.2007 \\Pavel Kozlík07.07.2007 23:08:03
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: 7.7.2007 \\\\Miroslava Rýdlová07.07.2007 23:26:01
images/line1.gifRe: 7.7.2007 \\Radovan Vlček07.07.2007 22:50:53
images/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: 7.7.2007 \\\\Pavel Kozlík07.07.2007 23:05:08
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: 7.7.2007 \\\\\\\\Radovan Vlček07.07.2007 23:08:59
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: 7.7.2007 \\\\\\\\\\\\\\\\Pavel Kozlík07.07.2007 23:18:20
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: Re: Re: Re: 7.7.2007 \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\Radovan Vlček07.07.2007 23:43:14
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: 7.7.2007 \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\Miroslava Rýdlová07.07.2007 23:35:22
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: 7.7.2007 \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\Radovan Vlček07.07.2007 23:42:20
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: 7.7.2007 \\\\Miroslava Rýdlová07.07.2007 22:57:40
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: 7.7.2007 \\\\\\\\Radovan Vlček07.07.2007 23:04:11
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: 7.7.2007 \\\\\\\\\\\\\\\\Radovan Vlček07.07.2007 23:05:44
Pojedete za každýho počasí?Miroslava Rýdlová02.07.2007 20:46:04
images/line3.gifRe: Pojedete za každýho počasí?Jiří Waldhauser04.07.2007 11:03:09
images/line1.gifRe: Pojedete za každýho počasí?Pavel Kozlík02.07.2007 21:07:07
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Pojedete za každýho počasí?Radovan Vlček02.07.2007 22:11:53

© Bikebase.cz 2007 – Bikebase systém pro prezentaci závodníků a vyhodnocování výsledků s okamžitým zveřejněním na internetu. Právě nás tu je: 8
Autor projektu: Aleš Gregor, graphics: Michal Mach, coder: REDY TUGO images/rss.gif