trénink

05.05.2006 - Michal Mach

11.5. bike, 2:19 h, 34.3 km, TF 127, TFmax 172, 17.5 km/h, převýšení 642m, 19°C.
Domluvil jsem se s Irmou na bika, ona že prý vezme kámoše a kámošku. Nakonec přijel jenom kámoš, Pavel se jmenoval. Dobrý borec, dělá u t-mobilu, takže jsem hned vyzvídal. Dali jsme pár pěkných tras kolem Těsnohlídkova a Mariánského údolí. Zjistil jsem, že se zase o něco míň bojím na biku, takže jsem si celkem vychutnával sjezdíky po žlutý z Hádů do údolí Říčky. No nic, zítra si odpočinu a v sobotu budu Alešákovi protahovat držku.

4.5. silnička, 2:55 h, 71.5 km, TF 147, TFmax 181, 25.5 km/h, převýšení 888m, 17°C.
Dneska jsem konečně po týdnu zase na kole. Nějak nebylo celý týden počasí a nebo nálada. Ráno jsem jel na kole do práce, abych se aspoň trochu rozjel před tréninkem a málem mě šlehlo. Nohy vůbec nejely a na jakymkoli brdku hned bolely. To jsem fakt nečekal. Přece týden flákání se nemůže s člověkem tak zahýbat. No co, uvidíme odpoledne, jsme domluvení s Hakrem, že si pojedeme projet trasu pondělního Starobrna, abychom veděli, do čeho jdeme.

Abychom to neměli tak jednoduchý, na rozjetí jsme si dali takový menší kopeček z Pisárek do Kohoutovic. Ani nevím, že tam takový kopec je, ani auta tam nejezdí, jak je to dlouho furt do kopce. Naštěstí jsme nasadili celkem příjemné tempo a mě se nějakou náhodou rozjely nohy. Třeba to dneska nebude takový peklo. Kopec jsme jeli 13 minut a nastoupali jsme 180 metrů na 3,55km. Na konci uz jsem fakt vyhlížel horizont a pořád nic. Následoval sjezd z Kohoutek ke staré dálnici a hurá do Žebětína, což už je trasa Starobrna. Stoupání za Žebětínem jsem taky nikdy nejel a doufám, že po pondělku zase dlouho nepojedu. Dalších 160m převýšení na 5km. Tenhle kopec se naštěstí pojede jenom jednou. Uf. Projeli jsme kolem Grand Prix a hurá do Ostrovačic, vstříc kopečku v Říčanech. Dalších 170m, je mi jedno na kolika kilometrech. Tohle se pojede dvakrát a ve druhym kole to bude peklo. Teď už to snad musí bejt do cíle jenom z kopce, to neni možný! Dojeli jsme do Přibyslavic, odbočka doprava a tady někdo zničí kola, to je děsný. Samá díra, občas jáma, no prostě hnus. Následuje sjezd do Svatoslavi, kde je na silnici vysypaný vagón písku a v nejprudší točce nám vyjede naproti autobus. V oblacích prachu se moc neorientuju a jednou mi na písku trošku poskočí kolo o půl metru bokem. To bude fakt prdel, jestli tohle někdo neuklidí. Škoda, že nemám foťák.

Po sjezdu úplně neobvykle následuje výjezd a to už neni normální. Jak máme nastoupat 920m na 100km, když teď mám 600m na 50km? Aspoň vím, kde mi bouchnou nohy. Dál už se jede po menším tankodromu kolem Lažánek. Následuje sjezd do Bitýšky, ve kterém mě Irma upozorňuje, že je dole rozbitý, tak ať si dám pozor. Jasný, pohoda. Je to prudkej sešup, tak to trochu rozjedu, zalehnout za rodla nemůžu, bo mám po kapsách spoustu krámů a tak se kochám a koukám, kde že to je rozbitý. Dyť je tu krásnej asfalt. Silnice se trochu kroutí a najednou točka doleva a v ní někdo asi majzlíkem vysekal celkem pravidelnou roletu a přihodil pár granátů. Tachák ukazuje něco málo pod 70km/h a já poskakuju po hrbech v zatáččce a pomalu si to skáču do příkopu. Kurnik tohle neni možný, já to projel! Podruhý jsem se narodil a vyklepanej se sunu do Bitýšky, kde si radši přibrzdím před kostkovým úsekem. No to bylo hůůůůstýýýý. Z Bitýšky se jede zase do debilního kopce a zase z kopce kolem Veveří k přehradě. Cestou mě ještě málem sejmula nějaká kráva ve starý felině, když přijížděla do křižovatky a asi si mě nevšimla nebo snad nečekala, že na kole se dá jet z kopce 60. Dneska podruhý málem infarkt, ještě, že už jedeme domů. No, pondělní silniční poprava bude fakt zajímavá.

5.5. silnička, 2:31 h, 71.3 km, TF 135, TFmax 164, 28.3 km/h, převýšení 283m, 20°C.
Po včerejším záhulu jsem si dal vytrvalostní trénink a podíval se, jak za Blanskem opravili silnici do Rájce. Pěkně to kucí vyvedli, škoda, že takovýhle silnice nejsou tady všude. Hlavně už by měl někdo spravit silnici z Bílovic do Adamova, to je peklo. Zážitky dneska žádný, takže končím.

6.5. oraz před závodem
Nakonec jsem jel na biku z Čáslavi do Kutný Hory, mrknout na závod ČP XC. Zase tak moc jsem neorážel, nebavilo mě jet na tom větru pomalu.

7.5. bike, 0:48 h, 11.5 km, TF 121, TFmax 164, 16.8 km/h, převýšení 58m, 20°C.
Od rána mě bolí lýtko a já nevím proč. Zkusil jsem vlézt na bika, abych se trošku projel a aby mě to loudání se bavilo. Vzal jsem to cestou necestou kolem Čáslavských rybníků po zelený značce a našel dobrej singletrack. I menši north shore by se z toho dal udělat. Lýtko trochu přestalo bolet, asi jak se to rozhýbalo, ale doma se zase ozvalo. Ach jo.

8.5. oraz
Dneska byl v plánu závod Starobrna, ale lýtko prostě nedovolilo start. Pěkně mě to štve. Ještě večer jsem si připravil kolo a všechny věci, ale ráno noha bolela úplně stejně jako večer.

9.5. oraz, pořád pobolívá lýtko

10.5. silnička, 2:06 h, 55.8 km, TF 150, TFmax 188, 26.9 km/h, převýšení 524m, 21°C.
Tak jsem se konečně zase dostal na kolo. Trénink musím stihnout do 2:30h, protože večer razíme na Majáles. Z firmy se chci dostat na západ jako na Ostrovačice a k přehradě, ale v Brně bloudím a jezdím jak vůl z kopce a do kopce. Zase mě nebaví jet pomalu, tak celkem švihám, ale fouká šílenej vítr, takže v některých místech (hlavně u Ostrovačic) mi připadá, že stojím. Před přehradou dojíždím nějaký borce z Hard Bikers na silničkách, s nima jede někdo v dresu Liberty Seguros. Hruška to bohužel nebyl. Jedeme spolu houpáky kolem Obory ke hrázi a docela se prestiží. Už si ani nepamatuju, kdy naposledy jsem tu jel malou placku, všichni, se kterýma jezdím, tu nechávají hrubou a rvou to co to dá. Přece nezůstanu pozadu, že jo! Z plánovanýho tréninku vytrvalosti se nakonec stal opět menší závod, takže když už jsem byl v tempu a nic mě nebolelo, jel jsem celkem rychle dál, abych stihl dojet na firmu včas. Vzal jsem to přes Žabiny, na Minské si zazávodil se šalinou, na Úvoze s autama a nakonec jsem se sebetrýzničsky rozhodl to vzít ještě přes Žlutý kopec, abych nastoupal ještě nějaký ten metr. Pěkný to bylo. Měl jsem ještě nějaký super zážitek, ale nějak mi to vypadlo z hlavy, doplníme později. Jo, už vím, jel jsem v jednom pěknym sjezdu, předjíždí mě stará škodovka 120, která veze na střeše dveře. Najednou se ty dveře vznesly do vzduchu, ladnym obloukem udělaly přemet a pár metrů přede mnou se roztřískaly o asfalt. Být to o tři metry blíž, jsem po smrti. Z auta vystoupil chlapík a jenom takový:"Sorry šéfe."

Mapa Starobrno Tour 2006
První díl tréninkovýho deníku měl pekelnou návštěvu :)

images/ga_level.png 2.84   images/ga_count.png 1340

Tréninkový deník abiciózního losera - květen 2006

TitulekAutorDatum

© Bikebase.cz 2007 – Bikebase systém pro prezentaci závodníků a vyhodnocování výsledků s okamžitým zveřejněním na internetu. Právě nás tu je: 19
Autor projektu: Aleš Gregor, graphics: Michal Mach, coder: REDY TUGO images/rss.gif