ostatní

01.08.2006 - Pavel Kozlík

Celý deník

Za srpen 1 269 km, letos 12 067 km

1.8. Út 38 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 28 km, 24,6 km/h, TF 128, max. 169, nastoupáno 360 m, 762 kcal, 20°C, oblačno.

Z FL jsem jel na signálku, ale ošklivé mraky mě zahnaly na opačnou stranu, než jsem původně chtěl jet a tak místo na Dyleň, vydal jsem se přes Dubinu domů. Když jsem byl pod kopcem, co vede od Dubiny na Školku měl jsem za to, že bych si ho párkrát mohl dát . Když jsem ho ale vyjel poprvé a dnes taky naposled, řekl jsem si, že zas až takový dement nejsem, abych jezdil jeden kopec pořád pryč nahoru a dolů a tak jsem raději jel domů .

2.8. St 82 km: Bajk, ráno do práce, večer z práce a odpoledne 62 km, 23,8 km/h, TF 141, max. 173, nastoupáno 1 190 m, 2 179 kcal, 20°C, polojasno.

Z FL jsem to vzal přes Cheb na Svatý Kříž a odtud už po signálce až na Dyleň. Jelo se mi docela dobře, i při chuti jsem byl a tak to docela odsypalo. Na panelce jsem nedal ani kašpárka a Dyleň jsem taky vyjel celkem svižně . Když jsem se vracel, tak jsem pod kopcem potkal vytlemeného Santiniho . By mě teda zajímalo, kam jel, že se tak tlemil, protože nikam jinam, než na Dyleň ta cesta nevede. Ale třeba má takovou fazónu , že se tlemí i v takovém kopci . Signálka už je hezky zarostlá, takže ze sjezdů je to hezká masáž .

3.8. Čt 42 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne jsem poflakoval kolem baráku, kdyby přišel déšť. Nepřišel .

4.8. Pá 20 km: Bajk, zase jen do práce.

5.8. So 109 km: Bajk, 21,3 km/h, TF 113, max. 165, nastoupáno 1 490 m, 2 610 kcal, 19°C, min. 13°C, oblačno, místy déšť. Hazlov-Libá-signálka-Hrozňatov-Lipová-Milíkov-Stará Voda-Dyleň-Mýtina-Lipová-Cheb-Hazlov.

Mirka mě vyzvedla v Hazlově , protože svoje nové pedály posílá reklamovat a aby měla zatím na čem jezdit, sundal jsem pedály ze svého karbonového TREKa, zatím jí je půjčil a Mirka konečně přestala padat . Ovšem špatné návyky, které za těch pár dní na šmejdech ze sámošky získala, jí zůstaly . Takže potok překonává obráceně, než je normálně zvykem – místo, aby kolo jelo potokem a ji neslo, potokem jde Mirka a kolo si lebedí v suchu . Na druhou stranu ale získala taky návyky veskrze pozitivní a bere za samozřejmost, že když se mnou jede, ujede víc než já . Tohle je zase novinka, na kterou nejsem zvyklý, pro mě .

Vyměnili jsme tedy pedály a jeli přes Libou na signálku a po ní až pod panelku u Hrozňatova. Tam jsme z ní uhnuli a v Hrozňatově dali bufet . Byla docela zima a ošklivé mraky se taky po obloze všelijak honily a proto jsem nechtěl jet nikam daleko, kdyby začalo pršet. Jezdili jsme proto vesničkami okolo hlavní a pomalu se přibližovali k Dolnímu Žandovu, kam je to z Hazlova normálně 31 km, ale my najeli 60 . Do Staré Vody je to kousek po hlavní a z ní jsme jeli přes Vysokou do kopce.

Hned když jsme dopoledne vyjeli, Mirka prohlásila, že dnes nepojede ani panelku, ani na Dyleň. Naštěstí ale pořádně nevěděla kde jsme a tak jsem jí mohl říct, že se nahoře jenom koukneme, kde jsme a pak pojedeme domů. Kousek pod vrchlem začalo pršet a tak jsem Mirce navrhnul, že bychom se mohli schovat v přístřešku na Dyleni . Mirka vyvalila oči a že na Dyleň prý dneska nevyjede. Ani si nevšimla, že jsme na Liščí farmě, asi 500 m od vrcholu Dyleně . Jen jsme k ní přijeli z jiné strany . Zalezli jsme do boudy, oblíkli se a počkali asi 15 minut, než přestane pršet a jeli dolů, po signálce. Na Mýtině jsme ze signálky odbočili a přes Kozly a Lipovou sjeli do Chebu, na kruháči se rozdělili a jeli domů .

6.8. Ne 0 km: Celý den lije a tak jsem vyhnal pavouky a po dlouhé době opět zatopil v sauně a konečně se zase trochu ohřál .

7.8. Po 147 km: Bajk, ráno do práce, večer z práce a odpoledne 127 km, 31,2 km/h, TF 154, max. 182, nastoupáno 1 115 m, 3 776 kcal, 22°C, polojasno, severák. FL-Nebanice-Černý Mlýn-KV Hory-Bečov-Mnichov-ML-FL.

Dneska původně mělo být ošklivě a tak jsem se těšil , že v práci budu vytvářet hodnoty hodně dlouho a přitom honit hodiny , ale vzhledem k tomu, že špatné počasí se nekonalo , práci jsem odložil na vhodnější dobu a o půl třetí už jsem mazal směr Sokolov . Mluvil jsem totiž s Vikim - začal zase pomalu jezdit a dneska chtěl jet do Kraslic a zpět a tak jsem mu chtěl jet naproti.

Hned zkraje jsem se rozjel nezvykle svižně a proto samozřejmě i na vyšších tepech, ale protože jsem byl při chuti a jelo se mi dobře , řekl jsem si, že to občas neuškodí. Vzpomněl jsem si na doby, co jsem takto jezdil a honil průměr výlučně na silničce a dostal chuť si to zopakovat . Pravda, na bajku, s nosičem a brašnou plnou oblečení na něm k tomu, je to proti silničce trošku těžkopádné a pomalé, ale protože jde hlavně o to si pár hodin kvalitně zatepat v pravidelném tempu, účel to splní i tak . Proto jsem Vikiho zavrhnul a jel po hlavní tenhle rychlý okruh přes Mnichov.

Foukal silný severák, takže z levého boku, ale protože jsem jel rychle (prakticky pořád zalehnutý na předloktí), zřejmě mě i trochu tlačil . Do Bečova a pak i z Bečova nahoru do Mnichova mě měl tlačit už úplně zběsile, ale tam se to vždy tak nějak divně točí, takže jsem byl nakonec spokojen, když jsem v nejvyšším bodě, na Mnichově, měl průměr ještě 31,6 km/h. Blížil se ten zmiňovaný vrchol, já tepal 168 a začal zrychlovat, abych za kopcem, než to dolů trochu rozjedu, měl ke 180 a pomalu se chystal na zbývajících asi 60 km proti větru . Proto mi přišlo hodně vhod, když z odbočky na Prameny právě vyjel Tomáš Kryštof na silničce a na velkou to rval vzhůru . Zeptal jsem se ho, jestli mu nebude vadit, když se s ním kousek svezu. No, měl jsem honičku mu zpočátku vůbec viset , hned mě vytočil na 182 . Ještě štěstí, že to na vrchol bylo kousíček a tak jsem si pak v háku proti větru trošku vorazil . Ale opravdu jen trošku, protože jel fakt v tom větru hodně dobře . S Tomášem jsem jej přes ML až do Velké Hleďsebi, kde odbočil a odtud už jsem ten vítr musel drtit sám .

8.8. Út 20 km: Bajk, jen do práce.

9.8. St 44 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 34 km, 25,3 km/h, TF 126, max. 160, nastoupáno 445 m, 892 kcal, 16°C, zataženo.

Zajel jsem k Danovi do Aše na konzultaci ohledně nového kola na příští rok . Na bajku mám za sebou dvě sezóny a tak bych už mohl vědět, kde je moje parketa a podle toho kolo pořídit . Viděl bych to proto na něco lehkého , aby bylo pekelně rychlé, neboť mám za to, že pokud by na 24 hodinovce příští rok vše klaplo jako letos , dalo by se tam nastoupat 10 km , to je 32 kompletních kol a tedy o necelých 9% více než letos.

Povídal Dan, že by se za přívětivý peníz dalo postavit kolo o 2,5 kg lehčí , než co mám teď. A 2,5 kg na téhle štrece znamená vynést do výšky 500 m o jeden pytel cementu méně . To by mohly být necelé 3% . Další 2-4% by mohlo dát ždímání držky celých 24 hodin a tedy žádná pohodička a natáčení xichtu do správného úhlu fotografům, jako letos . No a zbytek by obstarala znalost prostředí a terénu a taky vypilování techniky . 9% je prostě moc a tak tomu raději nechám volný průběh a dál si budu v klidu točit klikama v turistickém tempu .

Ale na to kolo se těším!!!

10.8. Čt 20 km: Bajk, dnes jen do práce.

11.8. Pá 20 km: Bajk, furt je hnusně a tak dnes zase jen do práce. A Mirka je nemocná .

12.8. So 0 km: Je zima a stejně není s kým jezdit, takže zase nic.

13.8. Ne 0 km: Stejně jako včera.

14.8. Po 20 km: Bajk, do práce a to je vše.

15.8. Út 20 km: Bajk, do práce a po obědě k zubaři. Tak jsem měl radost z nové keramiky v hubě , a po měsíci mi pod jednou praskl kořen a bude muset ven. Takže zase nanovo. Kam bych taky pořád ty prachy cpal, že. A kolo se dá ukrást, zuby ne .

16.8. St 20 km: Bajk, jen do práce, je to bída.

17.8. Čt 109 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 99 km, 23,5 km/h, TF 125, max. 173, nastoupáno 1 005 m, 2 771 kcal, 26°C, skoro jasno, z FL-Cheb-Loužek-Nebanice-Kynšperk-So-Jindřichovice-Kraslice-Luby-Hazlov.

Vyzvedl jsem Mirku v Chebu v práci a než jsem se stačil rozkoukat, byli jsme v Kynšperku . Mirka povídala, že máme průměr 30, ale mi to ukazovalo míň, protože v Chebu jsem už měl něco ujeto a třicítkou to určitě nebylo .

Protože to dneska byla víceméně rovina a výhradně po silnici, na pořadu dne bylo zasvětit Mirku do tajů a výhod jízdy v háku . Moc se jí do toho nechtělo, ale podařilo se mi jí vysvětlit, že na tom nic není a že naposledy jsem takhle skolil někdy na jaře Mirku , když jsem se rozhodoval, jestli ušetřit ji nebo jezevčíky , co mi z ničeho nic skočili před kolo. Ušetřil jsem jezevčíky .

Když jsme byli za půlkou stoupání ze Sokolova do Jindřichovic, v Dolních Nivách (Viki by řekl, že na začátku třetího kopce), všiml jsem si, že tam postavili novou hospodu s krámem hned vedle ní a dvěma stolky venku . To bylo třeba hned vyzkoušet, protože dříve až do Kraslic člověk nepotkal jedinou hospodu. Dali jsme kafe a pak v poklidu dojeli až do Lubů, kde jsem odložil Mirku a dojel domů sám .

Protože ráno jela Mirka z Lubů rovnou do Chebu, po dlouhé době jsem ujel víc než ona , protože tenhle okruh je přes Hazlov delší.

18.8. Pá 20 km: Bajk, jen do práce.

19.8. So 136 km: Bajk, 24,2 km/h, TF 122, max. 159, nastoupáno 1 170 m, 3 637 kcal, 28°C, skoro jasno. Hazlov-FL-Nebanice-Kolová-Horní Bříza-Krásno-Bečov-Doubí-Chodov-Kynšperk-Nebanice-Hazlov.

Dneska bylo hodně hezky a tak jsme si s Mirkou řekli, že by to chtělo něco pohodového, ať si to ještě užijeme, dokud to jde, protože kdo ví, kdy tak zase bude. Mirka mě opět vyzvedla v Hazlově, takže zase najela víc než já (160 km) .
Jel jsem pořád plus mínus 120 tepů, kopec nekopec - tak akorát, aby mi Mirka visela a mohli držet pravidelné tempo , což se na dlouhé štrece projeví jako nejrychlejší způsob, jak někam dojet . A taky už přišla na to, že jet v háku se opravdu vyplatí a tak se mě držela , i když se jí kolikrát nechtělo .

V Krásně jsme v hospodě na křižovatce dali kafe a uzené se zelím a bramboráčky a pak přes Bečov hodně rychle zajeli do Březové u KV kouknout na Artamona a dát řeč s Vikim, protože tam někde byl. Pokoušel jsem se mu dovolat, ale neměl s sebou ani jeden telefon . Renatě už jsem raději nevolal, protože nevím, jak to spolu zrovna mají, i když na Medica maratonu byla opět jeho milenkou současnou . Jelikož to Mirka měla domů ještě asi 60 km, nechtěl jsem se tam zbytečně zdržovat, protože po dvou hodinách zevlování by se taky už nemusela rozjet .

V Citicích za Sokolovem jsme zapřáhli čerstvého koně , protože tam na nás čekal Radek . Ve třech jsme pak zajeli do Nebanic, chvíli poseděli na zahrádce a pak frčeli domů .

20.8. Ne 0 km: Dnes nic, prší.

21.8. Po 20 km: Bajk, do práce a domů.

22.8. Út 20 km: Bajk, do práce a domů.

23.8. St 81 km: Bajk, ráno do práce, pak do Chebu na konzultaci k zubaři a odpoledne rozdýchat tu cifru , co si za nový zub řekl: 57 km, 23,7 km/h, TF 118, max. 169, nastoupáno 495 m, 1 420 kcal, 19°C, oblačno, okolo Jesenice s Mirkou .

Mirka mi jela do FL naproti, v Horní Vsi jsme se potkali a odtud jsme jeli Nebanice-Lipoltov-Šlapany-Cheb. Docela dost foukalo a tak když si Mirka nechala díru, už mě nesjela . Většinou jsem si toho všiml, až když se mnou nikdo nemluvil , protože jsem dumal nad tím, jak ochotně lidi dají za zuby takové prachy a jaká je škoda, že jsem se lépe neučil , abych mohl být zubařem. V Chebu jsme se rozdělili a jeli domů .

24.8. Čt 20 km: Bajk, jen do práce.

25.8. Pá 20 km: Bajk, jen do práce.

26.8. So 0 km: Nic.

27.8. Ne 103 km: Bajk, 19,8 km/h, TF 133, max. 184, nastoupáno 1 450 m, 3 869 kcal, 15°C, oblačno, Hazlov-signálka-Pomezí-Zelená hora-Cheb-Hrozňatov-Dyleň-Kozly-Cheb-Hůrka-Hazlov.

Mirka mě vyzvedla v Hazlově a v pohodovém tempu jsme jeli na signálku. Před Libou jsme potkali celou smečku ašské bikerské omladiny , vyfotili si je a pokračovali po signálce na Pomezí. Na Zelenou horu jsme to vzali od myslivny po trati časovky, protože tudy Mirka ještě nejela . Mirka většinu vyjela, i s kořeny si poradila , což na jejím kole nemohlo být nic jednoduchého . Ze Zelené hory jsme koukali na panelku za Hrozňatovem a že si ji vyjedeme cestou na Dyleň a uděláme nějakou tu fotku . Dál jsme vzhledem k nejistému počasí jet nechtěli . Protože jsme od vysílače nemohli najít žádnou cestu, udělali jsme si přes pole svoji vlastní .

Dostali jsme se na asfalt a zazvonil telefon. Normálně telefony na kole nezvedám , ale tentokrát jsem to udělal, ani nevím proč. Volala zoufalá Mirka, že prý kde jsem a ať pro ni přijedu, protože jinak ji Brabčák uštve . A že proto potřebuje, aby s nimi jel někdo pomalý , aby se Karel krotil. Mirka souhlasila a tak jsme to otočili a jeli do Chebu .

Ve čtyřech jsme se pak přes Hrozňatov dostali na signálku a dojeli zkratkou, kterou jsem neznal , na Dyleň, udělali pár fotek a mazali do Kozlů na kafe . Obloha se šeredně zatáhla a tak jsme rychle vypadli a hodně svižně jeli domů. Před Chebem jsme se rozloučili s Mirkou a Karlem a kousek dál jsem opustil i zbývající Mirku. Ta to vzala do Lubů a já přes Horku domů .

Ten měsíc flákání už je hezky znát, přibral jsem tři kila , v kopcích se mi ani mluvit nechce a puls už šel taky pěkně nahoru . No, ale na holky ještě stačím .

28.8. Po 20 km: Bajk, jen do práce.

29.8. Út 43 km: Bajk, ráno do práce, pak do Chebu k zubaři vyndat ten kořen a domů . Stejně každou chvíli prší a i kdyby nepršelo, s tou dírou v hubě, i když je zašitá, se jet nedá, protože to furt krvácí . Za týden vyndat stehy a na 23. listopadu si asi vezmu dovolenou neb tento den se zařadím mezi lidi, co mají svůj implantát a doktor mě varoval, ať se neopovážím přijet kolmo , protože to prý chce klídek a aspoň tři dny se válet i v práci .

30.8. St 20 km: Bajk, do práce a domů.

31.8. Čt 55 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 45 km, 25 km/h, TF 126, max. 165, nastoupáno 375 m, 1 250 kcal, 14°C, oblačno, FL-Kacéřov-Kopanina-Kacéřov-FL-Dvoreček-Hazlov.

Jel jsem Mirce naproti přes Kacéřov a před Kopaninou jsme se potkali . Otočil jsem to a jeli jsme zpět přes FL. Pekelně foukalo a tak jsme před Lesinkou dojeli borce na bajku a jeli za ním až za Třebeň, kde jsme ho nechali odjet . Z FL jsme jeli do Hazlova zadem přes Dvoreček a u Seebergu jsme to vzali nahoru zkratkou přes les. I když je to jen kousek, ani ne 2 km a ani kolo na takový terén Mirka nemá, vyjela všechno s přehledem . Takže bych to viděl na příští sezónu pořídit klasického bajka, ať to dostane tu pravou svěžest . Z Hazlova do Lubů už jela Mirka sama .

Kolo se mi pomalu zase začíná rozpadat , už pár dní levý pedál vydával zajímavé zvuky a dneska mi konečně zůstal viset na tretře . Samozřejmě bez osy. Ta zůstala v klice. Těch pár km jsem to tak už dojel a doma pedál vyměnil za starý silniční . Zima na krku, tak už to letos asi řešit nebudu . Ještěže těch starých krámů, co člověk nestačil vyhodit, má za ty roky ježdění tolik .

Celý deník

Na 24 hodinovce v Liberci
Kopec na Školku je dnes už zase plný kamení. Tak zase za rok ...
Už rostou!
A včil mudruj! Kolo nebo zub?
Aššští bajkeři

TitulekAutorDatum
Mirka (rimka) a triko=dres ?Radovan Vlček31.08.2006 21:32:04
images/line3.gifRe: Mirka (rimka) a triko=dres ?Pavel Kozlík31.08.2006 22:29:47
images/line2.gifimages/line1.gifRe: Re: Mirka (rimka) a triko=dres ?Radovan Vlček31.08.2006 23:36:35
images/line1.gifRe: Mirka (rimka) a triko=dres ?Miroslava Rýdlová31.08.2006 21:40:54
Pěknej článek a...přiznej se! :-)))Radovan Vlček28.08.2006 17:02:12
images/line3.gifRe: Pěknej článek a...přiznej se! :-)))Pavel Kozlík28.08.2006 19:10:48
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Pěknej článek a...přiznej se! :-)))Radovan Vlček28.08.2006 21:16:19
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Pěknej článek a...přiznej se! :-)))Miroslava Rýdlová28.08.2006 21:26:37
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Pěknej článek a...přiznej se! :-)))Radovan Vlček29.08.2006 10:28:47
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Pěknej článek a...přiznej se! :-)))Miroslava Rýdlová29.08.2006 11:05:32
images/line1.gifRe: Pěknej článek a...přiznej se! :-)))Radovan Vlček28.08.2006 17:03:17
BrabčákAleš Gregor28.08.2006 14:30:45
images/line1.gifRe: To snad nemůže být pravda!Pavel Kozlík24.08.2006 20:09:24
kolo-zub (23.8.2006)Radovan Vlček23.08.2006 22:54:55
images/line1.gifRe: kolo-zub (23.8.2006)Pavel Kozlík24.08.2006 08:15:42
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: kolo-zub (23.8.2006)Miroslava Rýdlová24.08.2006 08:45:53
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: kolo-zub (23.8.2006)Radovan Vlček24.08.2006 18:04:25
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: kolo-zub (23.8.2006)Pavel Kozlík24.08.2006 20:05:05
Musím přiznat,že..jiří Waldhauser19.08.2006 20:57:12
images/line3.gifRe: Musím přiznat,že..Martin Bali-Jenčík20.08.2006 21:14:36
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Musím přiznat,že..dědek21.08.2006 11:16:20
images/line1.gifRe: Musím přiznat,že..Pavel Kozlík19.08.2006 21:36:12
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Musím přiznat,že..Miroslava Rýdlová20.08.2006 11:49:57
Žalovat se nemá, ale hlásit se to musíMiroslava Rýdlová18.08.2006 07:21:51

© Bikebase.cz 2007 – Bikebase systém pro prezentaci závodníků a vyhodnocování výsledků s okamžitým zveřejněním na internetu. Právě nás tu je: 3
Autor projektu: Aleš Gregor, graphics: Michal Mach, coder: REDY TUGO images/rss.gif