ostatní

31.08.2006 - Pavel Kozlík

Celý deník

Za září 1 849 km, letos 13 916 km

1.9. Pá 56 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 46 km, 22,3 km/h, TF 120, max. 160, nastoupáno 560 m, 1 311 kcal, 19°C, oblačno, z FL-Pomezí-signálka-Hůrka-Hazlov-Výhledy-Aš-Výhledy-Hazlov.

Po dlouhé době bylo konečně zase hezky a tak jsem si to nasměroval okolo Jesenice. Po několika málo km mě ale začalo bolet levé koleno , když jsem šel v kopci ze sedla. Bylo jasné, že za to může vyměměný pedál, protože jsem v něm měl tretru úplně fest, což pro mé šmajdavé nohy asi není to pravé ořechové . Vycvakl jsem tretru a rychlostí co noha kliku mine jsem pomaličku dojel do Aše k Danovi pro nové pedály . K nim mi Dan přibalil dva jeté řetězy , protože od doby co nejezdím na silničce mám s jejich sháněním problém .

2.9. So 204 km: Bajk, 23,7 km/h, TF 124, max. 166, nastoupáno 1 920 m, 5 895 kcal, 21°C, polojasno, Hazlov-Nebanice-So-Krásno-Bečov-Toužim-Úněšov-Stříbro-Nebanice-Hazlov.

Dal jsem to s Mirkou, aby konečně jela taky něco delšího . Potkali jsme se v Kacéřově a ještě domluvili detaily trasy , kudy pojedeme: někam ke Konstantinovým Lázním, aby tam nebyly kopce a abychom to stihli za světla . Vzhledem k tomu, že do Konstantinek se dá jet jen přes kopce, zavrhnul jsem nejkratší cestu, kde je to hodně pomalu nahoru a vzápětí hodně rychle dolů a to mockrát za sebou a zvolil cestu kapku delší , kde se sice nějaké ty metry nestoupají taky, ale na té štrece se ztratí , protože to vychází na přívětivých 941 m na 100 ujetých km, což je taková zvlněná silniční klasika .

V Bečově na 60 km jsem Mirce navrhnul, že pojedeme raději domů , protože Mirka vždycky na kopci svěsila nohy a čekala, až se to samo rozjede , což člověk dělá jen v nouzi nejvyšší – aby se nějak dostal domů poté, co se totálně prošil . I když to Mirka viděla jinak, ukázalo se, že prošitá není a že se pouze jedná o špatné návyky, které získala kdoví kde .

U Čtyř sudů na 90 km jsme dali traovku v podobě klobásy (já) a špenátu s knedlíkama a vepřovým (Mirka). S tím jsme si vystačili dalších 70 km do Chodové Plané a v pohodě a ještě za světla dojeli domů . Nebanicemi jsme projeli bez zastávky, protože po 8 hodinách jízdy tělo už ví, co se od něj očekává a tak po této době člověk jede už pořád stejně, stačí se akorát čas od času najíst a vyspat .

Byla to zřejmě poslední letošní delší projížďka, protože i kdyby se ještě udělalo hezky, na delší výlet už nebude dost dlouho světlo .

3.9. Ne 0 km: Je pěkně hnusně a celý den prší, ale po včerejšku se to docela hodí .

4.9. Po 107 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 97 km, 22,4 km/h, TF 129, max. 182, nastoupáno 1 295 m, 3 928 kcal, 19°C, oblačno, z FL-Cheb-Dyleň-Kozly-Cheb-FL-Kacéřov-FL-Hazlov.

Cestou na Dyleň jsem se zastavil u zubaře vyndat stehy a nasadit prozatímní zub . Zpátky jsem to vzal nejkratší cestou do FL pro batoh a s ním jel naproti Mirce . Potkali jsme se v Kacéřově, já to otočil a Mirka mě doprovodila až k Hazlovu na křižovatku na Zelený Háj, odkud přes něj pokračovala do Vojanova a domů .

Pomalu končí doby, kdy jsem si před Mirkou mohl hrát na těžkého borce , protože už mi dá dost práce Mirce odjet . A bude hůř !!!

5.9. Út 93 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 83 km, 23,1 km/h, TF 130, max. 173, nastoupáno 1 240 m, 3 117 kcal, 21°C, polojasnono, z FL-Stein-Cheb-Dyleň-Kozly-Okrouhlá-Nebanice-Hazlov.

Dneska jsem jel sám, protože Mirka odpočívá před dovolenou . Za Kozlama jsem se stavil na jablka, ale ještě chtějí trochu času .

6.9. St 67 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 57 km, 18,5 km/h, TF 100, max. 159, nastoupáno 845 m, 1 865 kcal, 24°C, polojasno, z FL-Cheb-Zelená Hora-Pískovna-Sorkov-Seeberg-Hazlov-pramen Bílého Halštrova-Hazlov.

Mirka mě vyzvedla v práci a protože konečně nasadila široké pláště, jeli jsme je vyzkoušet mimo asfalt . Nejdřív pár kořenů na trati zelenohorské časovky, od vysílače dolů lesem na signálku, po ní přes Pomezí do pískovny a po trase Steinu na Sorkov, kolečko okolo Seebergu, přes Táborskou do Hazlova a přes golf do lesa a pořád pryč až k prameni Bílého Halštrova . Tam už Mirka stávkovala a že dál nejede . Sjeli jsme pod kopec a v Hazlově sedli před cukrárnu na kafe a pečenou housku s jablkama .

Dneska poprvé si Mirka vyzkoušela delší souvislou jízdu opravdovým terénem. Dokáže projet prakticky vše (krom bláta, to jsme nezkoušeli, protože v něm nejezdím), co se běžně na trati vyskytuje, i pasáže kde spousta lidí chodí pěšky . Doufám, že zítra si skočí vyfotit tu ruku po pádu a jestli nebude zlomená a nebude moc bolet, mám za to, že příští týden by si mohla zkusit Chodovský maratón a objet ho v relativně dobrém stavu . Pokud si dá pozor na pády .

7.9. Čt 81 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 71 km, 21,8 km/h, TF 98, max. 156, nastoupáno 655 m, 1 819 kcal, 26°C, polojasno, z FL-Cheb-okolo Jesenice-Nebanice-Kynšperk-Horka-Mlýnek-Hazlov.

Odpoledne mě Mirka vyzvedla z práce a jeli jsme do Chebu pro Radka . Ve třech jsme zlehka objeli Jesenici a před Kynšperkem v protisměru potkali Vikiho s klukem . Na chviličku, jen co se Viki podivil našim širokým pl᚝ům , jsme zastavili. Viki má letos teprve 10 500 km a protože letos neměl ani zápal plic a ani nic zlomeného, tak to v jeho případě znamená, že s tím kolenem je opravdu v háji , protože jinak by už měl dvojnásobek . O kousek dál jsme zastavili zase, tentokrát na špendlíky . Než jsme se stačili opět rozjet, profrčela kolem nás Martina Kabilová na silničce. Honili jsme se za ní až do Kynšperka, ale těsně před tím, než jsme ji stačili dojet, zbaběle zatočila na opačnou stranu , než jsme jeli my. Mirku jsme doprovodili až na Horku, kde jsme s Radkem odbočili na Mlýnek a ve Starém Rybníku se rozdělili a jeli každý domů .

8.9. Pá 79 km: Bajk, ráno do práce, večer z práce a odpoledne 59 km, 33,4 km/h, TF 152, max. 178, nastoupáno 480 m, 1 977 kcal, 18°C, oblačno, silný Z vítr, z FL od Františka po obchvatu-Svatý Kříž-okolo Jesenice-Nebanice-FL k Františkovi.

Tři měsíce jezdím na nízkých tepech a jak jsem včera uviděl Vikiho, hned jsem si vzpomněl, jak mě dokáže vytočit na maximum . Tak se mi po tom zastesklo, že jsem si dneska řekl, že zkusím trošku prohrábnout rošt a dát si časovku okolo přehrady .

Snažil jsem se, snažil, ale vysoko tepat jsem nedokázal . První poznatek tedy je, že se na kole dokážu už jenom flákat . Ten druhý je příjemnější a sice, že i když se flákám, pořád mi to ještě jede dost slušně . Průměr přes 33 na 60 km sice není bůhví co, ale v tom větru, na bajku s širokýma gumama nafouknutýma do terénu a s brašnou na nosiči to docela jde .

Tak teda nevím, zlehka jsem koketoval s myšlenkou, že bych si ten Chodovský maratón dal taky , hlavně z toho důvodu, že je to první ročník a konečně bych taky jednou jel něco od začátku , ale s takovouhle turistikou bych tam nejspíš akorát překážel .

9.9. So 92 km: Bajk, 20,8 km/h, TF 109, max. 153, nastoupáno 1 020 m, 3 320 kcal, 18°C, jasno, Hazlov-Luby-Vysoký kámen-Kraslice-Studenec-Květná-Hartoušov-Nebanice-Hazlov.

Byl jsem domluvený s Mirkou, že pojedeme na Vysoký kámen a pak dál, někam ke Kraslicím. Pořádně jsem se oblíkl, protože ráno byla zima a měli jsem jet lesem a dost vysoko. V Lubech mě Mirka už čekala a odtud už jsem jel pořád za Mirkou. Jednak jsem neznal cestu, ale především se mi nejelo dobře a navíc mě Mirka dokonale zaskočila tím, že jsem v kopcích za ní musel tepat i přes 150, abych ji stačil. Zima a vlažné tempo, s čímž jsem najisto počítal, když jsem se oblíkal, se totiž vůbec nekonaly a já se celou cestu až do Nebanic za Mirkou jen odšavňoval.

Mirka je nějaká divná, všechno u ní jde strašně rychle. Ve středu si tak zle pochroumala ruku, že to vypadalo, že na kolo nebude moct pěkně dlouho sednut a dneska, po třech dnech, má už i tu ošklivou odřeninu skoro zahojenou. Přitom jenom obyčejné naražení normálního člověka bolí tři týdny. Nebo jízda v terénu. Ještě před měsícem, když jsme jeli z Dyleně, dolů jela skoro tak rychle jako nahoru a to byl jen rozbitý asfalt. A dneska, sice už na širokých gumám, to mastila z neznámých sjezdů plných šutrů, větví, vyjetých kolejí a sem tam i bahna a zatáček i přes 40. Mi tohle trvalo dva roky.

V Nebanicích, mezitím co jsme čekali na Radka, který se vracel z Lubů, jsem ke kávě snědl buchtu, co mi Mirka upekla. Krátce po Radkovi se objevila silná čtyřka z Aše – Pepa s Maruš a Radek s Martinou. Byli si vyjet Lesný a už měli dost přes 100 km a vraceli se domů. Přidali jsme se k nim a v sedmi kusech jsme se posunovali na západ. Za Třebení nás opustil Radek a Mirka ve Starém Rybníku. V pětici jsme pak pokračovali až za Vojtanov, kde Ašáci před Hazlovem zmizeli v lese.

10.9. Ne 23 km: Bajk, 28,1 km/h, TF 146, max. 178, nastoupáno 260 m, 944 kcal, 19°C, jasno, Hazlov-Bílý Halštrov-Vernéřov-Výhledy-Hazlov.

Když jsme včera s Mirkou jeli na Vysoký kámen a potom lesem a loukami pořád dál, až jsme se vynořili v Kraslicích, tak se Mirka divila, co že to má za barákem za fajnový terén , o němž neměla ani tušení a hned se nechala slyšet, že by se tam dala vymyslet parádní tra pro závod . Má pravdu, Mirka jedna, ale zatím bude stačit, když tam bude co nejčastěji jezdit sama .

Dneska jsem si na tohle vzpomněl a uvědomil si, že to samé mám za barákem i já, ale skoro tady nejezdím . A když už jsem s Mirkou za barák jednou vyjel, tak jsem bloudil a z lesa nás musela vyvést Mirka .

Protože jsem dneska neměl s kým jet a samotnému se mi nikam dál jet nechtělo, vyjel jsem si za barák do lesa . Objevil jsem zkratku k prameni Bílého Halštrova a po 7 km jsem se vynořil na hrbolaté, ale rychlé asfaltové lesní vrstevnici vedoucí do Vernéřova, kde jsem to otočil a jel přes Výhledy po silnici domů. Původně jsem to dolů chtěl vzít lesem, ale protože to dneska bylo hodně krátké, zvolil jsem raději ten asfalt, a to můžu rvát i z kopce . Už když jsem jel nahoru, musel jsem si utáhnout ty nové pedály, protože jsem dvakrát vytrhnul tretru z pedálu a pak na asfaltu mi prohrábl řetěz na letošním novém velkém převodníku, což se mi stalo naposledy na 24 hodinovce, takže nějaká ta síla přece jen ještě zůstala . Kde jsou ale ty časy, co jsem jezdil se Sokolovákama a Tibor zavelel: „Pavle trhej!“ . To jsem při rychlé jízdě z hodně mírného kopce zařadil 52/11 a vsedě zrychloval takovým způsobem, že z balíku postupně odpadaly slabší kusy, až jsem zůstal sám . Sice jsem si tepnul hodně přes 180 a byl z toho pěkně dlouho vyklepaný, ale tímto způsobem rozškubat balík prakticky na rovině nikdo široko daleko nedokázal a byl to dost dobrý pocit .

11.9. Po 20 km: Bajk, dnes jen do práce. Vydržel jsem v ní sice až do večera , ale potkat někoho cestou, i bych se ještě projel . Mohl jsem taky jet naproti Mirce, někam k Sokolovu, ale to by se jí asi nelíbilo, protože jezdí už od oběda . Nejdříve si dala 2 x svůj okruh přes Vysoký kámen a už jen tohle je dost výživné . Takže jsem na ní zvědav, nebo sama zatím jezdila víceméně rovinky a ještě k tomu po silnici. A nic dlouhého .

12.9. Út 120 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 110 km, 25,2 km/h, TF 137, max. 178, nastoupáno 1 510 m, 4 239 kcal, 21°C, jasno, z FL-Stein-Dyleň-Kynžvart-Kladská-Prameny-So-Nebanice-Hazlov.

Dneska se mi to hodně líbilo . Kvůli tomu člověk celý rok poctivě trénuje, aby si mohl, utahaný z práce, konečně na pár hodin sednout a odpočinout si během pohodové projížďky po okolních kopcích .

Z Dyleně jsem to vzal dolů přes Vysokou do Lázní Kynžvart a hned napoprvé jsem našel silnici vedoucí skoro až na Lesný . Je to nejvyšší kopec Slavkovského lesa , 983 m, o 43 m více, než má Dyleň, ale ta je v Českém lese. V první zatáčce jsem to vzal rovně na lesní cestu, že si ty serpentiny zkrátím . Zpočátku to šlo, sice ztuha, ale pořád jsem jel . Jenomže pak jsem někde špatně odbočil a už jen šel . Nahoru jsem kolo vláčel já, no a dolů jsme si to prohodili - kolo vláčelo mě . Až jsem se dostal zpět na silnici . Akorát mi nešlo do hlavy, že jsem z ní uhnul vpravo a na ní se dostal z druhé strany . Aby ne, když to byla silnice úplně jiná – na Kladskou. Tohle je taky brutální kopec, ale když já chtěl na Lesný ...

Už jsem se nevracel, protože to já nedělám , ale pokračoval dál na Kladskou. Kousek od ní je další devítistovka – Lysina, jen o metr nižší, než Lesný. Letos už to asi nestihnu, ale příští rok zkusím nějak rozumně ty tři devítistovky objet. Pokud možno lesem .

Z Kladské už je to hodně rychlé . Vlnky nahoru a dolů kus za Prameny a pak 14 km přes Podstrání jen dolů až za Sokolov. Před Nebanicemi jsem se stavil na špendlíky . Pro jistotu, aby mi nedošlo, protože dneska to přece jen nenáročná asfaltová rovinka nebyla a s sebou jsem si nic nevzal .

13.9. St 51 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 41 km, 22,1 km/h, TF 108, max. 159, nastoupáno 495 m, 1 152 kcal, 23°C, jasno, z FL-Seeberg-Libá-Hazlov-Výhledy-Aš-Výhledy-Hazlov.

Zajel Jsem k Danovi do Aše pro kufry, co jsem si tam při výměně pedálů posledně zapomněl a hned je vyměnil. Je to o něco lepší . S Danem jsem pak sjel do Hazlova. Má pekelně vytuněnou silničku, váha tak o něco málo víc než moje zadní kolo .

14.9. Čt 105 km: Bajk, ráno do Fl, večer z FL a odpoledne 85 km, 33,5 km/h, TF 143, max. 168, nastoupáno 575 m, 2 541 kcal, 24°C, jasno, vítr, z FL na obchvat a z něj do FL.

Doma mám tři silničky, takže nechápu, proč morduju jediného svého bajka na takhle parádním asfaltu. Pak se můžu divit, když mi střílí dvanáctka .

15.9. Pá 20 km: Bajk, jen do práce.

Zítra Mirka pojede svůj první závod - Chodovský maratón - nějakých 66 km ve třech okruzích, tak bych rád byl u toho . Jen jsem se ještě nerozhodl jestli jako zevloun, nosič vody nebo soupeř . Hlavně se ráno vzbudit a vyjet. Do Chodova to mám nějakých 45 km, takže když vyjedu do půl osmé, mohl bych to pohodlně stihnout .

16.9. So 143 km: Bajk, 22,7 km/h, TF 129, max. 182, nastoupáno 1 640 m, 5 697 kcal, 24°C, skoro jasno, Hazlov-Chodov-Chodovský maratón-Chodov-Hazlov.

Tak to má Mirka za sebou. První závod . Když jsem ale viděl, jak v rychlosti 44,6 km/h letí po hlavě do pangejtu plného velkých šutrů , moc dobře mi z toho nebylo. Než jsem stačil zastavit a otočit už ji bylo naštěstí slyšet, akorát se ještě moc nehýbala. Přilba odvedla tu rozhodující práci a odřeniny se zahojí . Ale Mirka se hojí rychle , zpravidla rychleji, než přijde další pád . Její statistika počtu ujetých km na jeden pád je vskutku pozoruhodná a měla by s tím něco udělat. Určitě by neměla spoléhat na to, že bude mít věčně kliku a nic se jí nestane. Jak to viděla Mirka je zde .

Já jel do Chodova kolmo, 45 km tam a 45 km zpět . Závod jsem v úmyslu jet neměl, ale účast byla hubená a tak jsem se přihlásil, a je nás aspoň 20 . Nakonec nás vyjelo 25. Pěkná bída. Hned od startu tři mlaďoši, mezi nimi Míra Brill a Radek Fišer a jeden stařešina, za to do kopce vzali a nasadili hodně zběsilé tempo . Tedy aspoň na mě. Takže na kopci, při nájezdu do prvního kola už byly čtyři kusy tak 100 m přede mnou a já je musel po rovině a proti větru sjíždět. Povedlo se , chvíli ještě rovina, pak dolů a zase zběsile nahoru. Zase jsem je musel sjíždět . Když jsem je sjel potřetí a zase se jelo do kopce , řekl jsem si, že kvůli tomu tady nejsem a svěsil jsem nohy . Po chvíli mě dojeli dva borci, kopce jsem jezdil s nimi, po rovině jim odjel a do kopce mě zase sjeli . Tímle stylem jsme jeli už kus druhého kola, když přišel první defekt . Než jsem rozvážně vyměnil duši , projelo kolem mě takových pět lidí a já dumal, co včil. V poklidu jsem ještě dojel na kopec k občerstvovačce, kde mi řekli, že Mirka už jede druhé kolo . Otočil jsem to a jel jí naproti. No a to je vše. Ostatní dodala Mirka .

17.9. Ne 0 km: Včerejší kamení mě hezky vyklepalo a proto dneska jen vodorovná poloha .

18.9. Po 52 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 42 km, 27,9 km/h, TF 127, max. 161, nastoupáno 340 m, 1 045 kcal, 22°C, oblačno, z FL-Kacéřov-Nový Kostel-Hazlov.

Jelo se hezky, ale dál jsem nejel, protože každou chvíli mohlo začít pršet.

19.9. Út 20 km: Bajk, jen do práce.

20.9. St 75 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 65 km, 25,5 km/h, TF 121, max. 165, nastoupáno 535 m, 1 613 kcal, 18°C, skoro jasno, z FL-Pomezí-Svatý Kříž-okolo Jesenice-Nebanice-Hazlov.

Hezké podzimní poježděníčko pořád ještě v krátkých hadrech, se zastávkou v Hněvíně na švestkách .

21.9. Čt 20 km: Bajk, jen do práce.

22.9. Pá 75 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 65 km, 23,0 km/h, TF 109, max. 169, nastoupáno 690 m, 1 787 kcal, 22°C, jasno, z FL-Hazlov-Cheb-signálka-Zelená hora-Sorkov-Hazlov.

Chebští zelení dneska pořádali cyklojízdu ke Dni bez aut. Jel jsem s nimi, udělal pár fotek a pod Bismarckovou rozhlednou na Zelené hoře se dozvěděl, že Brabčák, i když už je neskutečně starej , tak přesto ještě dokáže kadetům na silničkách uviset , když jede s nimi. Nezúčastněně jsem totiž vyslechl jejich rozhovor poté co na kopci trénovali a u rozhledny se zastavili. Docela by mě zajímalo, co jsem já , jestliže Karel je v devětadvaceti starej .

23.9. So 145 km: Silnička, 33,9 km/h, TF 155, max. 181, nastoupáno 1 230 m, 4 071 kcal, 23°C, jasno, Hazlov-Nebanice-So-Hory-Doubí-Bečov-Mnichov-ML-Nebanice-Hazlov.

Na silničce jsem neseděl více než tři měsíce , naposledy to bylo na Medica maratonu v rámci přípravy na libereckou 24 hodinovku a po dlouhé době jsem opět dostal chu se na ní svézt , zvl᚝, když Radek se mnou zase nechtěl jet a jel raději sám .

Dneska bylo opravdu moc hezky a tak jsem se na svoji špinavou silniční plečku (Columbus genius s rekordem 98) jen znechuceně podíval a sedl na karbonového TREKa 5200 s Ultegrou, a si to trochu užiju i z té estetické stránky .

Vyjel jsem proti dosti silnému JV větru a doufal, že až se budu vracet z druhé strany Slavkovského lesa, že se vítr neotočí, jak mívá dost často ve zvyku . Neotočil se a proto jsem byl spokojený s průměrem 31,3 km/h po 83 km na nejvyšším bodě, v Mnichově, kde jsem se začal stáčet po větru a klesat. Těch zbylých něco přes 60 km jsem udělal průměrem skoro 38 km/h a připadal si jak profík při časovce na TdF nacpaný bobulemi , když jsem po rovině drtil 12 a 11 zubů při rychlosti místy i přes 60 km/h .

Už jsem si toho všiml dříve a je to opravdu tak, že ten bajk kazí styl . Dělám oproti dřívějšku strašně moc zbytečných pohybů a vůbec se na té silničce nyní hrozně škubu . To se týká především šlapání. Vždycky, když jsem si to uvědomil a dával si pozor, abych šlapal jako dříve, hezky do kruhu a nemlel sebou, tak jsem dost znatelně zrychlil .

24.9. Ne 94 km: Bajk, 23,6 km/h, TF 110, max. 149, nastoupáno 810 m, 2 307 kcal, 24°C, jasno, Hazlov-Hrzín-Mlýnek-Milhostov-Kynšperk-So-Svatava-Krajková-větrníky-Nový Kostel-Hazlov.

Jeli jsme si s Mirkou naproti a v Hrzíně se potkali . Po včerejšku se mi nikam daleko a rychle jet nechtělo a tak jsem Mirku nechal na špici, a mě zavede kam jí libo . Počítal jsem, že skončíme v Nebanicích v hospodě, ale Nebanice jsme minuli bez povšimnutí a nakonec mě Mirka zatáhla do pro mě úplně neznámých končin nad Novým Kostelem s moc hezkým výhledem na Luby . Mirce došlo kousek před tím a mi hned po tom, co jsme se za Novým Kostelem rozloučili. Ve Starém Rybníku jsem koupil jablka, tři hned polknul a na ně dojel domů .

25.9. Po 20 km: Bajk, jen do práce.

26.9. Út 20 km: Bajk, jen do práce.

27.9. St 20 km: Bajk, zase jen do práce.

28.9. Čt 0 km: Dnes nic .

29.9. Pá 20 km: Bajk, jen do práce.

30.9. So 27 km: Bajk, 15,6 km/h, TF 104, max. 165, nastoupáno 475 m, 1 114 kcal, 22°C, polojasno, Hazlov-Polná-Dubina-Hazlov.

Mirka mě po opadnutí mlhy vyzvedla v Hazlově a vyrazili jsme do místních lesů za Polnou a Dubinu kouknout se na tra závodu, co se tady právě jel . Původně jsme si ho chtěli objet taky, ale pořadatelé včas na webu před touto tratí varovali a tak jsme se jenom koukali . Tento typ tratí je pro mě prostě nesjízdný . Po čumendě jsme sedli k Bohoušovi na kafe a jeli domů, protože se mi už nikam nechtělo .

Celý deník

Pohled z Vysokého kamene
Maruš
Maruš a Pepa
Tržnice ve Vojtanově v nové, den staré podobě
Martina a Radek
Koleno
Radek s Mírou
Na tomhle Mirka jezdí a padá
Starosta Chodova s Lubošem Hraničkou
Koloběžka to objela taky

images/ga_level.png 2.89   images/ga_count.png 864

Deník rychlého turisty - Září 2006

TitulekAutorDatum
Proč je tento typ tratě nesjízdný?dědek01.10.2006 11:26:41
images/line1.gifRe: Proč je tento typ tratě nesjízdný?Pavel Kozlík01.10.2006 12:21:17
Až budou dlouhé zimní večerydědek26.09.2006 20:45:35
:)Aleš Gregor23.09.2006 12:03:20
Jo,už píšu!dědek17.09.2006 18:13:32
Tak hned napiš,..dědek16.09.2006 17:42:37
images/line1.gifRe: Tak hned napiš,..Miroslava Rýdlová16.09.2006 18:04:28
images/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: Tak hned napiš,..dědek17.09.2006 09:41:53
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Tak hned napiš,..Pavel Kozlík16.09.2006 19:48:35
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Tak hned napiš,..Radovan Vlček16.09.2006 20:41:27
16.9. z SMS-ek to vím a uuuuuž chci článek :-)Radovan Vlček16.09.2006 17:32:57
Už je to tady :)Aleš Gregor15.09.2006 10:11:59
images/line1.gifRe: Už je to tady :)Pavel Kozlík15.09.2006 11:20:43
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Už je to tady :)Aleš Gregor15.09.2006 11:39:09
Mirka pod Vysokým kamenemdědek14.09.2006 13:13:16
images/line1.gifRe: Mirka pod Vysokým kamenemMiroslava Rýdlová14.09.2006 16:42:22
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Mirka pod Vysokým kamenemdědek14.09.2006 20:56:16
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Mirka pod Vysokým kamenemMiroslava Rýdlová14.09.2006 21:41:54
k 9.9.2006Radovan Vlček10.09.2006 18:04:48
images/line1.gifRe: k 9.9.2006Radovan Vlček10.09.2006 18:06:13
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: k 9.9.2006Pavel Kozlík10.09.2006 21:56:42
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: k 9.9.2006Radovan Vlček10.09.2006 23:05:02
Teprve 10 000km-koleno v hájidědek08.09.2006 10:46:26
images/line1.gifRe: Teprve 10 000km-koleno v hájiPavel Kozlík08.09.2006 13:39:49
7.9.2006Radovan Vlček07.09.2006 22:17:45
images/line1.gifRe: 7.9.2006Aleš Gregor07.09.2006 22:28:24
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: 7.9.2006Pavel Kozlík07.09.2006 22:58:53
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: 7.9.2006Aleš Gregor07.09.2006 23:00:42
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: 7.9.2006Pavel Kozlík10.09.2006 11:04:31
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: 7.9.2006Miroslava Rýdlová10.09.2006 11:28:13
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: 7.9.2006Aleš Gregor10.09.2006 14:57:55
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7.9.2006Aleš Gregor10.09.2006 15:02:20
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7.9.2006Miroslava Rýdlová10.09.2006 15:58:47
Nekecej,rychlej turistoMiroslava Rýdlová04.09.2006 22:20:16

Š Bikebase.cz 2007 – Bikebase systém pro prezentaci závodníků a vyhodnocování výsledků s okamžitým zveřejněním na internetu. Právě nás tu je: 9
Autor projektu: Aleš Gregor, graphics: Michal Mach, coder: REDY TUGO images/rss.gif