ostatní

28.02.2006 - Pavel Kozlík

foto/_0000005905.jpg

 

Celý deník

 


Za březen 1 252 km, letos 2 744 km

 

 

1.3. St 52 km: Bajk, ráno 10 km, odpoledne 42 km, 19,7 km/h, TF 132, max. 165, nastoupáno 390 m, 1 456 kcal, -1°C, min. -3°C, vítr, sněžení, fialový hnus. Ráno do FL a odpoledne z FL zbytek okruhu přes Nový Kostel. A honem šup do sauny .

 

Včera jsem si pochvaloval, jak už se hezky jezdí a že i ten sníh mizí. Nepatrně jsem to přechválil. Ráno byly sice jen -3°C, ale taky pár cm nového sněhu a pořád chumelilo. Upustil jsem tedy gumy do skoro měkka a znechuceně vyjel do práce. Přes den to vypadalo docela dobře, lebedil jsem si ještě když jsem vyjel. Ale jen chviličku. Kousek za FL začalo sněžit, ale hodně to foukalo do zad, tak jsem si to docela užil. Ve větru totiž vločce trvá hodně dlouho, než dopadne na zem a když jsem jel ve směru větru a stejnou rychlostí co foukalo, vypadalo to, jako kdyby se vločky zastavily a mohl jsem si je hezky prohlédnout. Kdo by to řekl, že i v takovém počasí se člověk může kochat . Jenomže v Kacéřově jsem odbočil vlevo a to jsem si užívat přestal. A za Novým Kostelem zase vlevo a to už se mi nelíbilo vůbec …

 

… bylo to takhle 1.1.2003, měl jsem dovolenou a jel na Novoroční vyjížďku – kam jinam, než směr Ostrava . Samo, že jsem nechtěl jet až do Ostravy, ale tak nějak, kam to půjde, mezi Plzeň až Beroun, počítal jsem. Většinu roku fouká severozápad, ale z nějakého mi neznámého důvodu, když se vydám směr Ostrava, je to zpravidla obráceně. Bylo tomu tak i tehdy. K tomu až -6°C a občas sněžení. Jel jsem celkem v pohodě, od pumpy k pumpě, byl čas a nikam jsem nespěchal, aut taky málo a docela to šlo. Měl jsem i chuť jet ještě za Plzeň, do Rokycan nebo ještě kousek dál, jenže co potom, že jo. Odpařovat se ve vlaku až do Ostravy se mi přece jen nechtělo. Do Plzně je to sice jen nějakých 110 km, ale jet to v mrazu a proti větru je přece jen něco jiného, než to jet v létě. A Tak jsem v Plzni skončil, za 30,- Kč jsem se na nádraží vysprchoval, převlékl a ve sladkém útlumu dojel do Ostravy.



2.3. Čt 73 km: Bajk, ráno 10 km, odpoledne 63 km, 22,6 km/h, TF 128, max. 165, nastoupáno 580 m, 1 811 kcal, -1°C, min. -4°C, polojasno. Ráno do FL a odpoledne z FL zbytek okruhu kolem Jesenice.

 

Dneska bylo ve srovnání se včerejškem hodně hezky, vydal jsem se tedy po obchvatu do Chebu a objel Jesenici. Před i za Svatým Křížem bylo na několika místech docela dost navátého sněhu. V kopci před Lipovou jsem zkusil jet prostřední převodník a když jsem točil v sedě a plynule, šlo to. Doma jsem pak řetěz změřil. Měrka drží na posledním zoubku, takže ještě pár dnů a propadne úplně a konečně pak za to budu moci pořádně v kopcích vzít. Je nejvyšší čas - Dyleň se na velkou jet nedá a kašpárka bych tam dal leda tak kladivem . Nebanicemi, kde jsem se v zimě vždy stavěl kvůli rozmrznutí, letos jen projíždím. No a před Lesinkou v protisměru konečně cyklista. A ne ledajaký, ale rovnou Tibor , což znamená, že jaro je definitivně zde, neboť kdyby tomu tak nebylo, nenajížděl by kilometry u nás, ale v zemi praotce Itala. Maje silničku a ujeto méně než já, otočil to a jel se mnou do FL. Povídal, že dopoledne viděl na kole Vikiho .



3.3. Pá 20 km: Bajk, jen do práce


4.3. So 0 km: Včera od odpoledne nasněžilo takových 20 cm nového sněhu. Sice to do oběda slezlo, ale na silnicích zůstalo hodně vody a tu já nějak zvlášť nemusím. A tak dnes jen sauna .

 

Taky jsem dumal nad mapou. Krušné hory mám projeté jen po Vejprty, letos to tedy vidím na jejich zbytek a pak dál na sever. Nejjednodušší to bude vzít vlakem do Ústí, tři hoďky se v něm dají vydržet. Z Ústí je to kousek do Krušných hor na jednu stranu a na stranu druhou na Děčínské stěny a odtamtud do Lužických hor a z nich do hor Jizerských. Jediný problém mám tedy s fotkami, protože článek bez fotek působí dost depresivně. Nejjednodušší by bylo jet s někým, kdo by ten foťák tahal , ale kde ho sehnat, že jo - buďto nejezdí nebo to jsou těžcí závoďáci, jimž je turistika cizí. Jediný perspektivní se tak jeví Radek. Jenže než Radek bude schopen se mnou vyjet někam dál, budu to muset obstarat sám. Fotky tak budou nejspíš nic moc, než se s tím trošku naučím. Aspoň mi snad Radek pomůže vybrat ten foťák. Kdysi jsem sice fotil, ale to bylo černobíle a na film, ale digitální foťák jsem neměl v ruce a nemám představu, k čemu co je a jak se s ním co fotí .



5.3. Ne 71 km: Plečka, 27,4 km/h, TF 143, max. 179, nastoupáno 600 m, 2 068 kcal, 0°C, min. -1°C, polojasno, západní vítr. Okruh kolem Jesenice.

 

Silnice mimo Cheb jsou suché a mimo Hazlov i bez sněhu. Nebýt toho nechutného větru, byla by to celkem pohodička, protože jezdit na bajku a pak sednout na silničku, i když jen na plečku (Fort RO genius s Recordem 98, karbonovou vidlí a blatníkama), je obrovský rozdíl. Ale cyklista žádný . Ani v protisměru, ani dojetý, ba ani mě nikdo nedojel. By mě zajímalo, co všichni dělají.

 

A to je dneska vše, protože nemám čas něco vymýšlet, neboť se vzdělávám a vedu intenzívní jednání stran nového foťáku. Aby byly taky nějaké fotečky, protože co si člověk neudělá sám, to nemá. Spoléhat na lidi, že něco dodají je totiž veliká pošetilost, neboť jestli se u lidí dá na něco spolehnout, je to právě jejich nespolehlivost .



6.3. Po 73 km: Bajk, ráno 10 km, odpoledne 63 km, 23,2 km/h, TF 138, max. 174, nastoupáno 565 m, 2 006 kcal, 1°C, min. -1°C, občasné sněžení. Ráno do FL a odpoledne z FL zbytek okruhu kolem Jesenice.

 

Včera jsem se zmínil, že mám plečku s Recordem. Není to proto, že bych byl v takovém balíku, ale proto, že patřím k těm šťastlivcům, jimž kolo nepojde na celkovou stařeckou sešlost . Stačím ho totiž zhuntovat mnohem dřív, než morálně zastará. 13. února jsem se v Deníku zmínil o tom, jak mě 8. května 2002 stíhal na téhle budoucí plečce defekt za defektem. Tak to teď dopíšu.

 

Jel jsem 226 km na svém testovacím okruhu č. 3: Hazlov-Kozolupy-Město Touškov-Toužim-Doubí u KV-Hazlov. Vyměnil jsem už obě duše, co jsem si vezl s sebou, projížděl Doubím a zase defekt. Ten den bylo na silnicích docela dost cyklistů, tak jsem to nějak neřešil a rezignovaně šel pěšky doufaje, že třeba někdo pojede. A taky jo – kousek za mostem přes Ohři mi zastavila dvojice. Jeden byl celkem normální, ovšem na tom druhém bylo zajímavé, že jel bez sedla. Ne že by ho neměl – měl, ale neseděl na něm, protože si ho vezl v kapse dresu. Poztrácel šrouby ze sedlovky a tak je prý rád, že mi zastavili, neboť prý jede snad 30 km ve stoje a aspoň si na chvíli odpočine. Tehdy jsem mu řekl, že je na tom pořád líp, než já, protože aspoň může jet. Nemaje do té doby žádné zkušenosti s dálkovými jízdami bez sedla , neměl jsem vůbec ponětí o tom, co říkám a jak hluboce se mýlím ...

 

... bylo to takhle 3.7.2003 a jel jsem - jak jinak - do Ostravy . Vyjel jsem brzy ráno, hned jak se rozednilo. Hezky to ubíhalo, ale od Varů jsem jel v dešti. Bylo to sice nepříjemné, ale zima nebyla, tak jsem pokračoval dál. Pršet přestalo někde u Řevničova, ale úplně suchý jsem byl až za Prahou. Vykouklo sluníčko a bylo krásně teplo. Za Hradcem odbočit vpravo, po 35ce přes Českomoravskou vrchovinu směr Olomouc. V Moravské Třebové zastávka u pumpy na jídlo, ale když jsem zase vyjel, už se mi moc dobře nesedělo . Z Moravské Třebové se ale jede ještě jeden velký kopec, než se to spustí dolů do Mohelnice, tak jsem si vypomohl jízdou ze sedla. Z Mohelnice už byla tma a protože jsem nechtěl jet přes Kotěhůlky po neznámých cestách, vzal jsem to do Litovle po dálnici. Takže z Mohelnice až do Olomouce, něco přes 30 km, totální placka. Hrozných bylo těch 30 km - když člověk nemůže pořádně sedět a nikde žádný kopec, kde by si od sedla aspoň na chvíli odpočinul. Nakonec jsem do té Olomouce ale přece jen dojel. Mohl jsem sice jít pohodlně na vlak, ale co na to moje image, kdybych dojel potupně vlakem! A Olomouc – nějakých 100 km – to už jsem skoro doma. A tak jsem pouze změnil svůj původní plán jet přes Hranice a Příbor po rovině a vzal to přes Oderské vrchy směr Potštát a Fulnek s tím, že si sednu až doma .

 

Co k tomu dodat? Na zadku mi po dešti a horku během 536 km, 18:36:04 hodinách čisté jízdy, spotřebovaných 12 404 kcal a nastoupaných 3 560 m vyrostl nádherný beďar, přes 1 cm v průměru . Dlouho to trvalo, než zmizel úplně. Dovolená končila a bylo třeba se vydat na zpáteční cestu. 11.7.2003 jsem vyjel, ale jen do Přelouče - 247 km, kde jsem přespal v hotelu Sport a druhý den zbytek - 280 km .



7.3. Út 52 km: Bajk, ráno 10 km, odpoledne 42 km, 21,1 km/h, TF 129, max. 167, nastoupáno 400 m, 1 285 kcal, -1°C, min. -2°C, polojasno, občasné sněžení. Ráno do FL a odpoledne z FL zbytek okruhu přes Nový Kostel.

 

Ráno hezky chumelilo a bylo asi 5 cm nového sněhu, ale jak je v posledních dnech dobrým zvykem, do odpoledne to nejen sleze, ale sluníčko stačí silnice i vysušit, takže i když kolem cest je sněhu plno, silnice jsou suché. A to se mi moc líbí . Když vyjíždím, myslím si, jak jsem se zase nenavlékl, ale po chvíli zjistím, že jsem udělal dobře. Hodně to teď mate - když člověk venku stojí na sluníčku, je opravdu teplo, ale stačí se na kole pohnout a je všechno jinak. Bacha na to!



8.3. St 34 km: Bajk, ráno 10 km, odpoledne 24 km, jen do Chebu pro novou hračku .


9.3. Čt 20 km: Bajk, jen do práce

 

Ráno to hezky klouzalo, zase bylo takových 10 cm nového sněhu. Celý den však bylo konečně pěkně hnusně, protože v kuse prší a je 5°C a tak to jde všechno rychle pryč. S tím foťákem to bude pěkná dřina, už umím nastavit datum . Ještě že je u něj pamatováno na uživatele úplně tupé a tak v nejhorším přepnu na režim „A“, jako jediný vyznačený červenou barvou a s tím prý udělá fotku i průměrně inteligentní opice .



10.3. Pá 21 km: Bajk, jen do práce

 

Dnešek píšu v sobotu, tedy s maličkým zpožděním. Je to z toho důvodu, že o 21 km se toho moc napsat nedá, ale hlavně taky proto, že ne každý den člověka napadne něco, co by se mělo zveřejnit , a vymýšlet něco v křeči jen proto, „aby to tam bylo“, já nemíním . První dobrá zpráva tedy je, že jsem nepošel a tohle psaní mě baví, což je druhá dobrá zpráva, která je rovněž i zárukou toho, že nepojde ani deník .



foto/_0000006030.jpg
11.3. So 0 km: Vypadá to, že se zima decentně vrátila a tak dnes jen sauna. Pomaličku, ale opravdu jen hodně pomaličku a s Radkovou pomocí, si začínám rozumět s novým foťákem . Skvělá věc, že Radek má ten samý. Podařilo se mi vyfotit kousek mého bajku . Maličko mě zlobí - neřadí a já nevím proč. Tak jsem vyfotil detail přesmykače, třeba někoho něco napadne .


foto/_0000006031.jpg
12.3. Ne 0 km: Zase je všechno jinak – návrat zimy není tak decentní, jak jsem psal včera, ale jedná se o hodně zběsilý způsob . Od včerejška napadlo tak 20 cm nového sněhu. Ale cesty jsou odpoledne už opět holé .
Na BB se to začíná hemžit hezkými příspěvky, kam vyrazit na kolo, tak to letos vidím moc dobře. A vypadá to, že díky BB se občas i kousek s někým svezu . A konečně taky napíšu něco jiného než jen, jak jsem jel do práce.


13.3. Po 45 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne 35 km do Aše na berňák přiznat se a domů. Hezky svítilo sluníčko, takže jsem mohl jet víc, ale aspoň to mám za sebou.

 

Bajk už dodejchává, stavil jsem se u Dana na kus řeči a když jsem chtěl odjet, tak nic – ořech má volnoběh i dopředu . Zkušeně jsem si vzpomněl na jednu hezkou akci před deseti lety, kdy se mi to samé stalo na silničce a párkrát kolem šlehl o zem - praporky v ořechu zaklaply a jel jsem domů .

 

Mimochodem, dneska jsem se na tu akci přihlásil znovu, jedná se o hezkých a výživných 1 100 km za 6 dní:

 

Václav Jirásek,Roman Herčík a Petr Volánek pořádají ve dnech 3.5.-8.5.2006

 

XXXVIII. ročník cyklojízdy

 

„Za poznáním Šumavy”
memoriál Ládi Kubišty(21.r.),vzpomínky na Emana Šonského(17.r.),Luďka Turka(1.r.)

 

TRASA: 3.5. K.Vary-Plzeň-Nepomuk-Horažďovice-Strakonice-Vodňany =200km
4.5. Vodňany-Týn nad Vltavou-Veselí nad Lužnicí-Třeboň-Nové Hrady-Kaplice-
Velešín-Mojné-Rájov-Zlatá Koruna-Kleť-Smín-Český Krumlov=180km
5.5. Český Krumlov-Vyšší Brod-Lipno nad Vltavou-Černá v Pošumaví-Horní Planá-
Volary-Lenora-Horní Vltavice-Borová Lada-Kvilda-Zadov-Stachy =150km
6.5. Stachy-Vacov-Javorník-Nicov-Kašperské Hory-Rejštejn-Srní-Modrava-Filipova
Huť-Kvilda-Vimperk-Žarovná-Záblatí-Libinské Sedlo-Prachatice-Neblahovy-
Frantoly-Mlčovice-Třebanice-Vítějovice-Běleč-Husinec-Vlachovo Březí-Zálezly-
Čkyně-Dolany-Putkov-Zdíkov-Stachy=130km
7.5. Stachy-Kašperské Hory-Annín-Hartmanice-Železná Ruda-(nebo Kašperské Hory-
Červená-Rejštejn-Svojše-Horská Kvilda-Kvilda-Modrava-Srní-Prášily-Železná
Ruda)Hojsova Stráž-Nýrsko-Všeruby-Maxov-Mrákov-Klíčov-Kout na Šumavě-
Kdyně-Koráb-Mezholezy-Úsilov-Vílov-Poleň-Věckovice-Drslavice-Klatovy
=135km(delší 190km)
8.5. Klatovy-Svrčovec-Dolany-Slatina-Chudenice-Kanice-Lštění-Přívozec-
-Lazce-Horšovský Týn-Bor-Planá-Chodová Planá-Karlovy Vary =140km

 

VKLAD: 2500 kč.V ceně je zahrnuto ubytování v místech etap,4x polopenze,1x snídaně,
doprovodné vozidlo + ostatní výdaje.Odvoz batohů domluvit s p.Volánkem

 

SRAZ:Domluvit s pořadateli akce,nejpozději 3.5. do 18:00 hod. ve Vodňanech
„Sportovní a tenisový areál SPORT PENZION Blanice, Staromostecká 1187
Názvy dalších ubyt.zařízení:Č.Krumlov:PENZION GLOBUS na začátku Č.K. po levé straně,
Stachy,zde budeme dva dny:HOTEL STACHOV,Klatovy:HOTEL KARAFIÁT směr Klatovy-Luby.

 

Přihlášky s vkladem zaslat nejpozději do 31.3.2006 na adresy:
Roman Herčík Václav Jirásek Petr Volánek
Pohraniční stráže 347 SNP 395 Revoluční 613
Kraslice Kynšperk nad Ohří Chodov
358 01 357 51 357 35
Tel.:777 586 783 Tel.:352 693 497 Tel.:603 249 371

 

Vřele doporučuji, ještě jsou volná místa. Akorát ještě nevím, na čem pojedu, jestli na silničce nebo na bajku. Na to je ale ještě čas , rozhodnu se podle sestavy a taky jestli bajk už bude pojízdný.



14.3. Út 73 km: Bajk, ráno 10 km, odpoledne 63 km, 22,6 km/h, TF 138, max. 173, nastoupáno 575 m, 2 070 kcal, 1°C, min. -2°C, jasno. Ráno do FL a odpoledne z FL zbytek okruhu kolem Jesenice.

 

Ráno bylo docela chladno, po 6 km Polar ukazoval -10°C, níž už neměří . Ovšem odpoledne paráda, úplně jasno, takže spíše jak na ježdění, soustředil jsem se na důkladnou akumulaci luxů. V jejich podobě jsem si dal pořádnou dávku antidepresiv . Pár dnů bych s tím mohl vydržet. A sníh mizí před očima, místy jsou pole už holá.

 

foto/_0000006105.jpg
Když jsem projížděl kolem Hrozňatova, volal Dan, že prý mám k němu to kolo dovézt. Asi nevydržel pohled na můj lehce jetý převodník . Zajedu k němu co nejdřív nebo bych do Aše už taky dojet ani nemusel. Musím ale sehnat ocelový kartáč, abych kolo mohl nejdřív trochu umýt. Ale Dan je kouzelník, na dvě, tři místa kápne olej a kolo bude jako nové . Dokáže si poradit i se zlomeninou – přiloží dlahu a je to . Takže proti jiným je moje kolo úplně v pohodě.
Byl jsem se tedy kouknout do sklepa, jestli tam mám ještě něco, na čem by se dalo jezdit. Kupodivu tam mám ještě dvě kola, silniční plečku, na které jsem už několik let neseděl a jednu horskou šunku.
foto/_0000006102.jpg
Plus čtyři kola doma, takže celkem šest kol, to jde. Tahle plečka má ještě i nafouknutá kola a dokonce se všechno hýbe i točí, i převody. Akorát tedy dofouknu kola a jedu.
Před touhle rozkošnou horskou plečkou jsem měl několik let jinou, ta měla ještě poctivé železné ráfky , šest převodů a vážila přes 17 kg . Dodnes obdivuji sám sebe, když si vzpomenu, kterak jsem 5. října 1996 na tomhle kole jel poslední závod seriálu Giro di Karlovy Vary – Tour de Ski. Start ve Varech a po 47 km cíl na Klínovci. Za mnou dojelo ještě 8 lidí na silničkách. A jak bylo mým dobrým zvykem na start Gira jezdit kolmo , měl jsem i tenkrát už na startu ujeto 57 km a doma příjemných 185 km.


15.3. St 46 km: Bajk, ráno 10 km, odpoledne 36 km, 20,1 km/h, TF 117, max. 161, nastoupáno 390 m, 986 kcal, 3°C, min. -1°C. Ráno do FL a odpoledne z FL do Chebu pro futrál, kartu a náhradní baterku do foťáku a pak jsem chtěl objet Jesenici. Ale jsem nějakej chcíplej a tak jsem okruh zkracoval a zkracoval, až jsem ho zkrátil tak, že jsem přehradu ani neviděl .


16.3. Čt 44 km: Bajk, ráno 10 km, odpoledne 34 km, umýt kolo a šup s ním k Danovi .


foto/_0000006362.jpg
17.3. Pá 44 km: To jsou věci, v poledne mi volal Dan, že mi kolo promazal a můžu si pro něj přijet . Lehce přes 4 000 to bude stát .
Tak kolo mám doma a ani ty 4 000 to nestálo. Novej převodník, kazeta, řetěz, kladky, zadní nába, špalky, lanka a bovdeny . Šaltry to rozdejchaly .


18.3. So 71 km: Bajk, 26,7 km/h, TF 140, max. 179, nastoupáno 635 m, 1 997 kcal, 2°C, min. 1°C, přes Libou na obchvat a pak klasika kolem Jesenice a pak hned do sauny .

 

Večer jsem ještě přehodil gumy, takže teď mám na obou Continentaly 2,1. Počasí přívětivé , vítr minimální a tak to docela odsejpalo. Na Skalce jsem v protisměru potkal Péťu Koreluse a za Hněvínem mladého Killiho ...

 

... bylo to takhle vloni 5. srpna, když mě někde v těch místech dojel Tibor se svou smečkou. S Tiborem jsme si na špici povídali a ostatním přitom odjeli . Pak už jsme si nepovídali, protože Tibor mi jel špic a pořád zrychloval. To už jsme jeli po staré Karlovarské k Ypsilonce, hodně přes 40 a já furt za ním. Tiby zrychloval a zrychloval, až jsme posledního půl km před odbočkou na Loužek jeli skoro 55 a teprve pak vyvěsil, hodně smutnej z toho, že za sebou stále slyší 2,2 palcové pláště . Tak jsem ho aspoň, až se mi srovnaly očička, pochválil, že jel moc hezky, ale že na mě ohled brát nemusel a měl jet klidně dál. Měl jsem ale dost, vytočil mě na 195 po rovině. Ještě že měl Tibor stejnou myšlenku – vydržet jen do té odbočky, pač bych pak odpad‘. V Nebanicích na zahrádce jsme se sešli se zbytkem.

 

Už to chce začít jezdit něco delšího, když bude takové počasí. Celou dobu jsem jel v pohodičce a tak jsem posledních 5 km s 80 m převýšení trošku prohrábl rošt a na Antonínově výšině si tepnul těch 179. Příjemné zjištění, že po 70 km na bajku a nalačno nemám problém jít do vyšších tepů. Kde jsou ty časy, co jsem se na jaře najedl a po 40 km na silničce dostával hlaďáka a po 70 km přijížděl totálně prošitej .



19.3. Ne 162 km: Bajk, 24,1 km/h, TF 131, max. 165, nastoupáno 1 675 m, 5 438 kcal, 6°C, min. 2°C, jasno. Hazlov-Nebanice-Kynšperk-Sokolov-Podstrání-Krásno-Bečov-Toužim-Teplá-Mnichov-Úšovice-ML-Úbočí-Kynšperk-Nebanice-Hazlov.

 

Původně to měla být dvoustovka, odbočit jsem chtěl až v Úněšově a vzít to přes Stříbro, ale po cestě to začalo časově drhnout kvůli nesjízdným silnicím ve Slavkovském lese a tak jsem to raději zkrátil, abych dojel za světla a hlavně tepla, protože dnes bylo opravdu moc hezky a kdo nebyl na kole, udělal velikou chybu. Omluvou by mohl být snad jen oboustranný zápal plic. Ale vezmu to od začátku ...

 

Vzbudil jsem se už před sedmou, takže jsem spal opravdu hodně rychle. A jelikož bylo dost času, neboť jsem chtěl vyjet, až se trochu oteplí, udělal jsem si na Polaru test kondice. Kdo neví o čem to je, tak je to orientační, ale rychlý způsob určení individuálního maxima aerobní kapacity (VO2 max.) a stanovení předpokládané hodnoty maximální TF. Nejdřív se do Polaru natlačí hodnoty – věk, pohlaví, výška, váha, úroveň pohybové aktivity z dlouhodobého hlediska. Pak se člověk uvede do klidu a spustí to. Měření trvá zhruba 5 – 10 min. a Polar přitom zkoumá, co dělá tep během této doby. Pak to pípne a vyplivne výsledek. Mi určil maximálku 177, což je pěkná blbost, protože při takovém pulsu si povídám, ale zajímavější je druhý údaj a ten mi naměřil 62 ml/kg/min. Podle tabulky jsem úplně mimo, protože takových hodnot dosahují vynikající sportovci ve věku 20 – 24 let. Je tam ještě poznámka, že špičkoví sportovci dosahují hodnot nad 70 a sportovci vrcholné úrovně 95. No, ale jak jsem psal, jedná se o údaj orientační a důležité je, jak se mění. Takže, když jsem na tom byl bídně, naměřil jsem 51, s kteroužto hodnotou už bych se do poslední kolonky tabulky svého věku vešel a když jsem na tom byl hodně dobře, naměřil jsem 66, úplně mimo tabulku i největších mlaďochů a to bylo vloni, když jsem jel Beskyd Tour. Zajímavé je, že klidovou TF mám už dva roky 42 - 44 a předtím jsem míval 35 – 37. Ale taky mě zlobívala pumpa. Tak jsem začal baštit hořčík a od té doby mám pokoj. Je ale taky pravda, že jsem se vysokým tepům začal vyhýbat a když se vytočím, tak je to výjimečně. Když jsem to kdysi říkal svému doktorovi - že mi blbne puls, tak se mě zeptal na věk a pak mi řekl, že do čtyřiceti mi nic nemůže být, ať přijdu pak. Tak jsem ho vyměnil, protože tak chytrý jsem taky. Tak se držím rady doktorky, ke které chodím dávat krev, a sice, ať netepu zbytečně vysoko, ale hlavně, že nesmím přestat sportovat, neboť by se mi mohlo stát, že se ráno vzbudím a zjistím, že jsem mrtvej. A stejně prý, až budu starej, budu muset mít kardiostimulátor.

 

foto/_0000007011.jpg
Po testu jsem se najedl, protože dvoustovku nalačno nejezdím ani já a vyrazil ven. Jelo to hezky, i když vstříc jarnímu vánku. Cesty úplně suché, kolo nádherně čisté, před Sokolovem v protisměru taťka Killi s mladým jeli časovku dvojic ... a pak to přišlo. V Sokolově jsem odbočil směr Podstrání – Krásno (Vikiho rozcvička) a za lomem z ničeho nic led . Z nějakého důvodu, na který si teď nemůžu vzpomenout, jsem si myslel, že výše to bude lepší a led zmizí . Nebylo to lepší a ani led nezmizel.
foto/_0000007012.jpg
Naopak, po třech km jsem slezl z kola a abych jen tak zbůhdarma nečuměl, než se rozhodnu, kterou brázdou budu pokračovat vzhůru, otevřel jsem ledvinu, vyndal foťák a vyfotil si to. Podám si Vikiho, že mě nevaroval. Těch 14 km nahoru jsem jel skoro hodinu . Takže mi bylo jasné, že dvoustovka je v háji. Ovšem daleko víc mě v tu chvíli zajímalo, jak se dostanu dolů. Spoléhal jsem však na to, že druhá strana kopce je odkrytá a že snad bude holá. A taky že jo . Sjel jsem tedy do Bečova a cestou do Toužimi dumal, kde odbočím. Dvoustovku jsem zavrhnul, takže jedna zkratka - v Polince odbočit doprava a pak přes Konstantinovy Lázně, asi 185 km.
foto/_0000007013.jpg
To by šlo. Ale po chvíli jsem zavrhnul i to, protože jsem nechtěl riskovat, že se někde v těch krpálech zase na ledu zaseknu. To by už byl malér. Nakonec tedy zvítězila zkratka druhá, v Toužimi vpravo a přes Teplou a Mnichov do Marjánek a domů. Mezi Teplou a Mnichovem zase led, ale tentokrát dolů a to se jet nedalo. Ale naštěstí vždycky jen tak 200 m.
Dvoustovka tedy letos ještě není, ale neva, i tak to bylo dobré . A navíc – ušetřil jsem Princezku , kterou jsem původně chtěl skousnout v Erpužicích, kdyby byla zavřena hospoda nebo kdyby byl hlad. Ale na 162 km při takové pohodové jarní jódlovačce člověk ani moc těch cukrů nespotřebuje. A že tomu tak je, jsem si opět ověřil v závěrečných 5 km .


foto/_0000006438.jpg
foto/_0000006437.jpg
20.3. Po 37 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne jsem se chtěl podívat na Zelenou horu, ale když jsem jel kolem Steinu do Chebu a všude bahno, hlavně na mě a na kole , tak jsem to zabalil a poflakoval se po okolí, až jsem dojel domů.


21.3. Út 74 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne zbytek okruhu kolem Jesenice, měřený úsek 58 km z FL od Františka do FL za přejezd, 30,6 km/h, TF 157, max. 184, nastoupáno 500 m, 1 744 kcal, 6°C, min. 5°C, zataženo.

 

Máme tady druhý jarní den a tak jsem tedy poobědval Princezky z předvčerejška, protože jsem tušil, že dnes to bude kapku rychlejší a nechtěl jsem riskovat, aby mi cestou došlo, což by mi mohlo rozhodit pedály. Taky už měly nejvyšší čas, vozil jsem je hezky dlouho a z velké části se ani nedaly uchopit, protože byly v prášku .

 

Ráno bývá ještě i -5°C, takže jezdím v zimních hadrech, což je potom odpoledne problém. Něco jarního vezu v batohu a něco se odpoledne neoblíkne, ale i tak to není ono a musí se tahat plný batoh. Vyjel jsem tedy v zimních kalhotách a bundě, ale sluníčko nesvítilo a taky trošku foukalo, takže se to dalo i když jsem tepal kolem 150 i na rovině. Když jsem vyjel, říkal jsem si, že bych těch 28 průměr mohl mít. Projel jsem Chebem a průměr pořád přes 30 . Až v nejvyšším bodě okruhu, na Svatém Kříži, mi spadl na 29,9. Velmi příjemné zjištění. Za chviličku jsem byl zase na třiceti a už jen zrychloval . Za Třebení, kousek před FL jsem dojel nějakého klučinu na silničce, ani ho neznám. Zavěsil se za mě a celý kopec do Horní Vsi jsme jeli 31-32, ale urvat se mi ho nepodařilo. Až z kopce jsem mu odskočil, protože kopec pro mě nekončí na vrcholu, ale vždycky si ho o nějakých 100 m prodloužím , než to pořádně rozjedu a nohy svěsím teprve pak. Jenže tihle mlaďoši to neznají a vždycky je to vyděsí . Takže jsem to rozjel a když jsem viděl, že jsem ho konečně utrhnul, už jsem na pilu netlačil a chtěl na něj počkat a dát řeč. No, nepovedlo se, klučina si to špatně vyložil, profrčel kolem mě a zmizel do FL, já odbočil vpravo na Aš a za přejezdem odmáčkl Polara - stejně jsem byl o 35 m výše, než když jsem vyjel. Hlavně se mi ale už nechtělo domů šťavit, což bych musel, kdybych tam těch 30 km/h chtěl mít .



22.3. St 74 km: Bajk, ráno 10 km, odpoledne 64 km, 23,1 km/h, TF 119, max. 148, nastoupáno 580 m, 1 607 kcal, 3°C, min. 2°C, polojasno. Ráno do FL a odpoledne z FL zbytek okruhu kolem Jesenice.

 

Vypadá to, že tělo konečně pochopilo co se od něj v následujících měsících očekává. Už v neděli jsem si všiml, že tepu docela nízko. Tak jsem dneska jel zhruba tak jako minulé úterý, abych si to ověřil a proti tomu minulému úterku, kdy jsem jel to samé a ještě o 0,5 km/h pomaleji, než dnes, mi puls spadl o 19 tepů, to máme nějakých 15% , které se někde musí objevit. Nadešla tedy vhodná doba přitlačit na pilu a trošku to rozjet. Jelikož ale ani letos nemám v plánu nějak zvlášť jezdit po závodech, je speciální trénink pro mě zbytečný a proto jen budu jezdit trošku rychleji. A samozřejmě si nenechám ujít příležitost občas vyděsit kluky závodní, když s nimi někdy vyjedu nebo je sjedu .

 

Včera jsem mluvil s Vikim a sondoval, jak to s ním je. Povídal, že letošní sezónu chce úplně vypustit, aby si vorazil. Což mu teda schvaluji. Jenomže pak z něj vylezlo, že úplně podle něj znamená úplně a tedy, že na kole jezdit nebude prakticky vůbec. Což podle mě je kravina nejhrubšího zrna. Čím je totiž člověk starší, tím pomaleji se po takové dlouhé pauze do toho dostává zpět. Takže jeho představa, že příští rok, po roční pauze, na tom bude nevím jak, je naprosto mimo mísu. Vzpomínám si, jak mě v roce 2000 žvejklo auto a jak ztuha mě potom Viki zase rozjížděl ...

 

... bylo to takhle 31. července 2000, první den dovolené v Ostravě. Měl jsem ujetou stovku a vracel se domů. Nechtěl jsem jet od Opavy po hlavní přes Hrabyňák – známý to kopec v Hrabyni s jedním známým velkým pomníkem a spoustou malých neznámých pomníčků šílených řidičů a jejich spolujezdců. Jel jsem tedy zadem přes Háj ve Slezsku, aby se mi nic nestalo. Ulice prázdná, jen já a v dálce pomaličku v protisměru jedoucí auto. Jedu si tedy pohodovou čtyřicítkou a auto krokem, asi bude odbočovat. Řidič tedy počkal, až přijedu dostatečně blízko, zatočil vlevo a zastavil. Hezky napříč mého jízdního pruhu . Přelítl jsem tedy přes něj, rozbil mu přední sklo, blatník a pravé světlo, do kterého jsem za pravý pedál zavěsil své kolo. To jak po nárazu moje zadní kolo předběhlo přední a celé kolo se tak otočilo do protisměru. Koukali na to všichni, i četníci, jak se mi to hezky povedlo. Rychlé šípy přijely vzápětí, seškrábly mě ze silnice a odvezly do fakultní nemocnice v Porubě. Přilba, dobře vychovaná, položila svůj život za ten můj a hlava nijak postižena nebyla. Rozpáranou nohu mi zašili a nezbylo, než pár dní počkat ležmo na neurochirurgii, jak bude vypadat zlomený bederní obratel až se narovná. Zachoval se moc hezky (jak mi bylo vysvětleno obratle jsou jako houba a když se jedná o kompresivní zlomeninu, kdy je akorát zmáčknutý, časem se zase narovná jako ta houba a když mu není nic jiného, není třeba jít pod kudlu) a tak po deseti dnech jsem byl převezen do Chebu, kde jsem se válel další asi tři týdny. Pak jsem se válel doma a poslední měsíc ze čtyř, co jsem marodil, byla rehabilitace. To už byl konec roku a konečně jsem sedl zase na kolo. Na bajka, jen pár km a na pořádně podhuštěných gumách, aby to bylo co nejměkčí. I tak to bolelo nechutně. Asi po dvou týdnech jsem přifouknul a byl jsem zase tam, kde předtím. To samé, v bleděmodrém, se opakovalo na silničce. Až přišel březen 2001 a já vždy v úterý a ve čtvrtek čekal na Vikiho před elektrárnou v Tisové, abychom pak jeli kolem Jesenice, jak to nyní jezdím, ale obráceně. Viki mi vždy tahal špic, ale tak, abych mu stačil. Domů jsem vždy přijel úplně sešrotovanej a vzpamatovával se z toho do dalšího tréninku. Rok mi trvalo, než jsem se z toho jakž takž vylízal a na podzim 2002 konečně jel zkusmo Krále Šumavy .

 

Jestli tedy chce Viki být příští rok zase ve formě, měl by vypustit akorát sezónu závodní, ale na kole jezdit by měl. 10 – 12 tisíc by pro něj neměl být problém a kolo by ho zase začalo bavit.



23.3. Čt 146 km: Plečka, ráno 10 km, odpoledne 136 km, 28,5 km/h, TF 148, max. 174, nastoupáno 1 215 m, 3 978 kcal, 2°C, min. -1°C, polojasno, svinský vítr. Ráno do FL a odpoledne FL-ML-Úšovice-Mnichov-Bečov-Doubí u KV-Chodov-Habartov-Hazlov.

 

Ráno jsem ze zdi sundal silniční plečku a vyrazil do práce, pevně rozhodnut skončit včas, abych se konečně mohl podívat trochu dál, než obvykle a domů dorazil pokud možno ještě za světla. Celý den se člověk v práci honí a tak se těší, že si konečně na pár hodin sedne a pořádně si odpočine .

 

Prvním varováním, že to dneska nebude podle mých představ, mi mělo být, když mě moje mladá a hezká kolegyně na čtvrt hodiny zdržela a tak, když jsem ve spěchu vyjel, dal jsem se na opačnou stranu , než jsem po důkladném celodenním zkoumání působení coriolisovy síly původně chtěl. Kdo jezdí okolo Slavkovského lesa, tak ví, že vítr kolem něj z nějakého důvodu zpravidla fouká jedním směrem . Dřel jsem tedy proti větru do Marjánek, pak i do kopce do Mnichova a nakonec i částečně z Bečova do Varů. Z Varů už jsem proti větru nejel, protože foukat skoro přestalo. Zajímavé je, že celou cestu foukalo zleva, ať jsem jel na kteroukoliv stranu. Nejspíš to bude tím, že se vítr během dne stáčí a tak když člověk jede, fouká mu pořád stejně. Proto jsem původně chtěl jet obráceně. Vloni se mi to takto povedlo a pohodlně jsem dal dvoustovku průměrem 31,1 km/h. To je pak lebeda, když se jede skoro pořád s větrem v zádech.

 

Ten vítr bych ale ještě překousl, protože kdo chce jezdit dlouhé štreky a navíc sám, musí umět jezdit proti větru , jinak by se daleko nedostal. Jak jsem se ale zmínil, vítr foukal zleva a to je ideální směr, když si chce člověk důkladně zasmogovat . Že je plná silnice do ML, s tím se počítá. Jenomže ono bylo dneska plno úplně všude. I do Bečova, z Bečova do Varů a taky když jsem jel z Varů zadem po vedlejší. Jediný efekt tedy byl, že auta kolem mě nejezdila tak rychle, jako na hlavní.

 

Domů jsem tedy dojel napůl udušený a s úplně opačnými pocity , než když jsem vyjel. Navíc silnice totálně rozmlácené v ML a taky ta vedlejší z KV do Sokolova. Z Mnichova do Bečova v lepším případě mokro a v tom horším led. Takže silničku pověsit zase na zeď, minimálně do doby, než budou průjezdné a uklizené vedlejší silnice, po kterých se dá jezdit a kde není takový provoz.

 


Máš zbytečně zdravou plíci?
Zasmoguj si na silnici!



24.3. Pá 20 km: Bajk, dnes jen do práce .


25.3. So 0 km: Celý den každou chvíli pršelo a tak jsem ven ani nevylezl. A jelikož se dnešní noc mění čas, neslezl jsem málem ani z postele – pro jistotu, abych tu hodinu naspal . Takže když jsem z postele slezl, bylo to vždy jen proto, abych se pořádně najedl, protože pak se mi nejlíp spí . A taky, aby bylo z čeho brát, kdybych zase někdy chtěl vyjet na kole .


26.3. Ne 0 km: Dnes jen sauna


foto/_0000006440.jpg
27.3. Po 0 km: Tak mám po ježdění . Když jsem včera po sauně vytíral, už jsem se nenarovnal . Teda obvyklým způsobem. Už byl stejně večer, tak jsem to neřešil, nachystal si jarní hadry na ráno, lehl si a doufal, že to do rána rozležím. No, nerozležel jsem to. Ani jsem se skoro nevyspal, protože byla velká dřina se na posteli jen otočit. Ráno jsem tedy ani neuvažoval o tom, že bych jel do práce a byl jsem rád, když jsem se dobelhal k doktorovi a v uctivém předklonu vešel do ordinace. Ani jsem mu nemusel říkat, proč jsem přišel a hned začal sám – že kazím statistiku, protože na tohle prý mám do šedesáti čas. Nebudu ale přece čekat 17 let , než s tím k němu půjdu. Pak ale slevil, protože si přečetl o mém starém zranění. A proto mi ani nedoporučil MUDr. Malinu, primáře z LÚ Adler ve FL, o kterém jsem se mu zmínil. Spokojil jsem se tedy s injekcí a předplatil si čtyři další, celkem za 16,- Kč. Do pátku by to prý mělo povolit. Jestli ne, zkusím MUDr. Malinu a budu doufat, že nebudu ten první (někdo první být musí, jak mi doktor řekl), který mu zůstane bezvládně viset v rukách ...

 

... bylo to takhle před dvěma třemi roky zjara, když jsem se po jednom špatném pohybu taky nemohl pořádně narovnat . Ale asi to nebylo tak zlé jako dnes, protože jsem s tím ještě pár dní chodil do práce, než jsem se o tom zmínil kolegovi a ten mi MUDr. Malinu poradil. Zavolal jsem mu tedy a za dvě hodiny vešel k němu do ordinace. Vypadal velice věrohodně – minimálně dva metry, prostě pořádný kus chlapa, který ale svých tělesných proporcí využívá tím správným způsobem. Nejdřív si se mnou chviličku povídal, pak ať se svléknu a postavím. Povídal si se mnou pořád, přitom si mě prohlížel a obcházel mě, až mi z ničeho nic zezadu zákeřně zakroutil krkem . Přesně, jak to dělá Číňan ve špatném filmu. Nejdřív na jednu stranu a když jsem to přežil, i na stranu druhou . „Tak tohle jsem přežil“, řekl jsem si a s důvěrou si poslušně lehl na břicho. Doktor Malina se mi ve směru od hlavy párkrát pořádně opřel o záda, postupně od krční páteře dolů. Na závěr se mnou dvakrát zakroutil, jako kdyby ždímal velký hadr: lehl jsem si na bok a doktor se mi opřel o pravé koleno a pravé rameno a stejně tak i na druhou stranu. Při všech těchto chvatech to ve mně hezky rachotilo, ale obě ploténky se vrátily zpět na své místo . Bez problémů jsem slezl z kavalce, předklonil se, zaklonil se a hrdě, opět s rovnou páteří , odcházel z ordinace. Normálně hýbat jsem se mohl okamžitě a za pár dní zmizel otok i veškerá bolest.

 

Tímto jsem taky vyřešil, zda jet v sobotu na první závod Pekla. Můj tým tak bude startovat oslaben, protože bodují jen čtyři nejlepší. A protože v našem týmu jsme jen čtyři, tak já mezi ty čtyři nejlepší patřím .



28.3. Út 0 km: Večer se ozval Pája, že prý už přestal lyžovat a jezdí kolmo. To se má. Já lyžovat ani nezačal a jezdit přestal .


29.3. St 0 km: Dneska už po mě lidi divně nekoukali, když jsem šel k doktorovi pro třetí píchanec, takže se to lepší. A vzhledem k tomu, že frekvence telefonátů z práce se zrychluje a konec měsíce se blíží, asi se zítra nebo v pátek do práce podívám.


30.3. Čt 0 km: Dnes je to šestý den, co jsem neseděl na kole . Zítra poslední injekce, pak skočím do práce a navečer bych to mohl prubnout na válcích a když to půjde, v sobotu jedu. I kdyby padaly trakaře střední velikosti .


31.3. Pá 0 km: V práci jsem ztuhnul déle, než jsem počítal, tak jsem se doma natáhnul, aby si záda vorazily – a usnul. Z válců, jak jsem včera plánoval, tedy nebylo nic.

 

 



Celý deník

 




foto/thumb/0000005905.jpg
foto/thumb/0000006030.jpg
foto/thumb/0000006031.jpg
foto/thumb/0000006099.jpg
foto/thumb/0000006100.jpg
foto/thumb/0000006101.jpg
foto/thumb/0000006102.jpg
foto/thumb/0000006103.jpg
foto/thumb/0000006104.jpg
foto/thumb/0000006105.jpg
foto/thumb/0000006359.jpg
foto/thumb/0000006360.jpg
foto/thumb/0000006361.jpg
foto/thumb/0000006362.jpg
foto/thumb/0000006437.jpg
Zelená hora
foto/thumb/0000006438.jpg
Zelená hora
foto/thumb/0000006440.jpg
Kousíček to sem mám
foto/thumb/0000007011.jpg
foto/thumb/0000007012.jpg
foto/thumb/0000007013.jpg
 
images/palec_nahoru.gif12345images/palec_dolu.gif
images/ga_level.png 2.83   images/ga_count.png 820

Deník rychlého turisty - Březen 2006

TitulekAutorDatum
Co s ním? Poraďte!Pavel Kozlík29.03.2006 14:22:04
images/line3.gifRe: Co s ním? Poraďte!Aleš Gregor29.03.2006 17:13:00
images/line2.gifimages/line3.gifRe: Re: Co s ním? Poraďte!redy29.03.2006 18:04:24
images/line2.gifimages/line2.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Co s ním? Poraďte!Aleš Gregor29.03.2006 18:47:21
images/line2.gifimages/line2.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Co s ním? Poraďte!Jeroným Drvota29.03.2006 19:16:10
images/line2.gifimages/line2.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: Re: Re: Re: Co s ním? Poraďte!Aleš Gregor30.03.2006 13:03:15
images/line2.gifimages/line2.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Co s ním? Poraďte!Pavel Kozlík29.03.2006 19:42:23
images/line2.gifimages/line2.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: Co s ním? Poraďte!Aleš Gregor30.03.2006 13:20:32
images/line2.gifimages/line2.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: Co s ním? Poraďte!Redy30.03.2006 08:58:26
images/line2.gifimages/line2.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line2.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co s ním? Poraďte!Pavel Kozlík30.03.2006 09:44:32
images/line2.gifimages/line2.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Re: Co s ním? Poraďte!Redy29.03.2006 22:09:54
images/line2.gifimages/line1.gifRe: Re: Co s ním? Poraďte!Pavel Kozlík29.03.2006 17:34:40
images/line1.gifRe: Co s ním? Poraďte!Aleš Gregor29.03.2006 17:09:59
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Co s ním? Poraďte!Jiří Waldhauser29.03.2006 21:12:33
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Co s ním? Poraďte!Pavel Kozlík30.03.2006 10:24:41
Ahoj draku!Jiří Waldhauser28.03.2006 21:07:57
images/line1.gifRe: Ahoj draku!Pavel Kozlík28.03.2006 21:45:15
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Ahoj draku!dědek29.03.2006 12:28:13
26.3. - to si všichni přečtěte :)Aleš Gregor27.03.2006 22:07:07
images/line3.gifRe: 26.3. - to si všichni přečtěte :)Radovan Vlček27.03.2006 22:39:19
images/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: 26.3. - to si všichni přečtěte :)Aleš Gregor28.03.2006 01:03:24
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: 26.3. - to si všichni přečtěte :)Pavel Kozlík27.03.2006 22:47:31
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: 26.3. - to si všichni přečtěte :)Radovan Vlček27.03.2006 22:51:48
images/line3.gifRe: 26.3. - to si všichni přečtěte :)Radovan Vlček27.03.2006 22:29:38
images/line1.gifRe: 26.3. - to si všichni přečtěte :)Pavel Kozlík27.03.2006 22:26:53
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: 26.3. - to si všichni přečtěte :)Aleš Gregor28.03.2006 00:59:56
ke dni 27.2.2006Radovan Vlček27.03.2006 21:00:15
images/line3.gifRe: ke dni 27.2.2006Pavel Kozlík27.03.2006 22:06:42
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: ke dni 27.2.2006Radovan Vlček27.03.2006 22:11:27
images/line1.gifRe: ke dni 27.2.2006Radovan Vlček27.03.2006 21:00:48
Je to marný...Aleš Gregor23.03.2006 16:09:51
Na Vikiho jsi příliš...Jiří Waldhauser23.03.2006 15:56:55
images/line1.gifRe: Na Vikiho jsi příliš...Pavel Kozlík23.03.2006 22:59:05
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Na Vikiho jsi příliš...dědek24.03.2006 12:16:20
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Na Vikiho jsi příliš...Pavel Kozlík24.03.2006 22:20:36
Fotky jak z prakuJiří Waldhauser21.03.2006 17:11:29
images/line1.gifRe: Fotky jak z prakuPavel Kozlík21.03.2006 21:54:04
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Fotky jak z prakudědek22.03.2006 16:07:53
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Fotky jak z prakuPavel Kozlík22.03.2006 21:38:57
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Fotky jak z prakuJirí Waldhauser23.03.2006 20:01:29
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Re: Fotky jak z prakuPavel Kozlík23.03.2006 22:46:07
bajk je ze servisu domaRadovan Vlček17.03.2006 19:16:08
images/line3.gifRe: bajk je ze servisu domaPavel Kozlík23.03.2006 22:39:34
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: bajk je ze servisu domaPavel Kozlík23.03.2006 22:42:59
images/line3.gifRe: bajk je ze servisu domaDan20.03.2006 15:55:21
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: bajk je ze servisu domaJiří Waldhauser20.03.2006 16:43:56
images/line1.gifRe: bajk je ze servisu domaPavel Kozlík17.03.2006 23:42:33
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: bajk je ze servisu domaJiří Waldhauser19.03.2006 16:20:04
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: bajk je ze servisu domaRadovan Vlček19.03.2006 18:43:48
ServisDaniel Putz17.03.2006 15:56:08
images/line3.gifRe: ServisPavel Kozlík17.03.2006 19:51:24
images/line1.gifRe: ServisRadovan Vlček17.03.2006 18:21:38
Ježkovo voči!! - reakce na 11.3. t.r.Radovan Vlček12.03.2006 11:17:56
images/line3.gifRe: Ježkovo voči!! - reakce na 11.3. t.r.Aleš Gregor12.03.2006 18:34:18
images/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: Ježkovo voči!! - reakce na 11.3. t.r.Pavel Kozlík12.03.2006 18:52:59
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Ježkovo voči!! - reakce na 11.3. t.r.Radovan Vlček12.03.2006 18:57:45
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Ježkovo voči!! - reakce na 11.3. t.r.Pavel Kozlík12.03.2006 19:04:41
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Ježkovo voči!! - reakce na 11.3. t.r.Radovan Vlček12.03.2006 18:51:48
images/line1.gifRe: Ježkovo voči!! - reakce na 11.3. t.r.Pavel Kozlík12.03.2006 16:15:23
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Ježkovo voči!! - reakce na 11.3. t.r.Radovan Vlček12.03.2006 16:43:54
Hele,kluci!jiří Waldhauser06.03.2006 21:44:26
images/line3.gifRe: Hele,kluci!Radovan Vlček07.03.2006 21:18:04
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Hele,kluci!Jiří Waldhauser08.03.2006 11:57:54
images/line3.gifRe: Hele,kluci!Radovan Vlček07.03.2006 21:12:38
images/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: Hele,kluci!Radovan Vlček08.03.2006 20:18:52
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Hele,kluci!Jiří Waldhauser08.03.2006 21:42:19
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Hele,kluci!dědek08.03.2006 12:07:31
images/line1.gifRe: Hele,kluci!Pavel Kozlík06.03.2006 22:35:13
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Hele,kluci!Jiří Waldhauser07.03.2006 10:24:00
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Hele,kluci!Pavel Kozlík07.03.2006 19:08:37
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Hele,kluci!Jiří Waldhauser07.03.2006 20:17:56
fotakViki04.03.2006 23:20:18
images/line1.gifRe: fotakPavel Kozlík05.03.2006 17:53:37
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: fotakUickey05.03.2006 22:02:05
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: Re: fotakRadovan Vlček06.03.2006 22:08:04
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: fotakPavel Kozlík05.03.2006 22:50:16
jo?01.03.2006 19:22:09
images/line3.gifRe: jo?Uickey08.03.2006 11:35:44
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: jo?Radovan Vlček08.03.2006 20:23:05
images/line3.gifRe: jo?Pavel Kozlík05.03.2006 22:45:37
images/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: jo?Radovan Vlček06.03.2006 21:54:47
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: jo?Radovan Vlček06.03.2006 21:56:41
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: jo?Pavel Kozlík05.03.2006 22:52:12
images/line1.gifRe: jo?Pavel Kozlík01.03.2006 20:26:42
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: jo?dobrá :-)01.03.2006 21:00:17
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: jo?Pavel Kozlík02.03.2006 08:28:07
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: jo?jsi cyp02.03.2006 19:10:48







© Bikebase.cz 2007 – Bikebase systém pro prezentaci závodníků a vyhodnocování výsledků s okamžitým zveřejněním na internetu. Právě nás tu je: 4
Autor projektu: Aleš Gregor, graphics: Michal Mach, coder: REDY TUGO images/rss.gif