ostatní

01.06.2006 - Pavel Kozlík

Celý deník

Za červen 2 172 km, letos 8 512 km

1.6. Čt 55 km: Bajk, ráno 10 km do práce a odpoledne 45 km, 19,3 km/h, TF 128, max. 165, nastoupáno 845 m, 1 522 kcal, 3°C, déšť, z FL přes Stein na Zelenou horu a po signálce až do Aše k Danovi a od něj přes Výhledy domů.

Protože drobně pršelo, vyjel jsem rovnou v gore-texu , ale než jsem vyjel na Zelenou horu, vylezlo sluníčko a já se začal vařit . Protože jsem nechtěl skončit jako Héraklés, když si oblékl roucho napuštěné otrávenou krví lernské hydry darované mu Déianeirou, gore-tex jsem sundal, protože na něj taky nesmí sluneční paprsek dopadnout . Od vysílače jsem si udělal asi 500 m svoji vlastní cestu přes pole s obilím, abych se dostal na signálku. Vjel jsem na ni a za chvíli začalo zase pršet . Vydržel jsem tak jet asi 10 minut, když jsem začínal cítit nepříjemný chlad na kolena. Takže zase zastávka a šup zpět do gore-texu . Déšť sílil, teplota klesala a tak se v něm jelo docela dobře i do kopců, protože jsem na pilu nijak netlačil. Po signálce jsem dojel až do Aše a na silnici jsem vyjel u nádraží po asi 500 m jízdy po rozbahněné louce. Nic moc. U Dana jsem koupil nové světlo a jonťák. Škoda, že se mu do Liberce na 24 hodinovku nechce , mechanik by se hodil a taky by si takový závod mohl užít konečně jinak, než s xichtem od bahna . Mirka s Radkem už v Liberci sehnali fajnové bydlení a i jinak se člověk o nic nemusí starat . Těžká pohoda. Na mě je akorát točit klikama a na start se postavit zdravej a nabušenej . Být leden nebo únor, člověk by si řekl, že 3°C a déšť je parádní počasí na kolo a jel by večer namotat nějaké kilometry a vyzkoušet světlo. Ale v červnu ...

2.6. Pá 74 km: Bajk, ráno 10 km do práce a odpoledne 64 km, 17,8 km/h, TF 137, max. 174, nastoupáno 1 735 m, 2 631 kcal, 11°C, polojasno, z FL na Dubinu a pak už jen 20 x kopec na Školku .

Původně jsem chtěl jet na Dyleň, neboť je to pořádný kopec a když chci za tři týdny v Liberci několik km nastoupat, tak to ty kopce jezdit chce. Pak jsem si to ale rozmyslel, protože kvůli jednomu kopci jet takovou dálku se mi zdálo jako ztráta času . Vzal jsem to tedy na signálku a od Dubiny je šikovný kopec na Školku , je to směrem na Aš a když se jela Chebská signálka, tak jsem tam fotil. Kopec je trošku delší, ale já jsem si vybral úsek asi 850 m s převýšením 70 m. To aby se mi to dobře počítalo . Vyjel jsem ho, nahoře to otočil a sjel dolů. Dole zabrzdil, otočil a vyjel nahoru. Byl jsem zvědav, kolikrát se to takhle dá vyjet a hlavně, jestli mě to bude bavit . Byl jsem příjemně překvapen, když jsem to jel podvacáté , přišlo mi docela líto, že už nemám pití a tmy, abych vyzkoušel nové světlo, se tedy nedočkám. Ale nevadí, zítra je taky den a jestli nebude pršet, mohl bych tam vydržet dost dlouho . Hlavně si vzít s sebou dost vody a něco k jídlu. Kachna za chvíli bude upečená a tak ráno k ní akorát koupím pecen chleba a vyrazím . Dyleň jsem tímto definitivně zavrhnul, protože je to kopec brutální a mohl bych si tam oddělat nohy, což bych nerad. Ta Školka přece jenom tak strmá není a dá se vyjet v pohodě . Zatím jsem nejvíce nastoupal asi 4 300 m, na Králi Šumavy a zítra bych to mohl překonat .

3.6. So 138 km: Bajk, 16,6 km/h, TF 131, max. 165, nastoupáno 5,1 km, 5 870 kcal, 15°C, min. 8°C, polojasno, poslední hodinu déšť, přes Libou na Dubinu a pak už jen kopec na Školku, asi 70 x .

Dnes jsem měl v plánu jen ten kopec - nahoru, dolů, nahoru, dolů a pořád pryč, abych nastoupal co nejvíc . Ne ale za každou cenu, abych se nezhuntoval a neznemožnil si tak start v Liberci . To se povedlo, kopec jsem dal asi 70 x a nastoupal 5 km , ale musel jsem to ukončit, protože poslední hodinu drobně pršelo a nechtěl jsem zbytečně riskovat . Protože však těch 5 km bylo na dosah, ale neměl jsem v úmyslu jezdit v dešti, ke konci jsem zrychlil , abych to měl za sebou a zmizel. Kdyby mě déšť nezahnal, pendloval bych tam zřejmě ještě dost dlouho , protože s tím zrychlením jsem po více jak 9 hodinách neměl problém .
Je ale pravda, že jsem se nijak nehonil a taky jsem měl dost dlouhé pauzy. I tak jsem ale vypil 5,75 l a přestože byla docela zima, hezky ze mě kapalo. A jíst jsem musel taky nezvykle hodně. Kopec prostě odšťavňuje , i když se jede pomalu. Odpoledne se za mnou stavili Radek s Mirkou . Mirka si kopec taky párkrát vyjela a s Radkem mi vyčistili cestu od šutrů , to kdybych tam vydržel do noci. Pak jsme zajeli do Libé k Bohoušovi, dali kafe a hodně dobrou klobásu a jeli. Já na kopec a Mirka a Radek domů .

4.6. Ne 0 km: Dnes zasloužený odpočinek .

5.6. Po 101 km: Bajk, ráno 10 km do práce, pak 12 km do Chebu k doktorovi a odpoledne 79 km, 19,8 km/h, TF 133, max. 173, nastoupáno 1 675 m, 2 790 kcal, 7°C, oblačno, z FL přes Stein na signálku a po ní na Dyleň, dolů na Vysokou, nahoru na Dyleň a po signálce zpět až na Školku, Libský kopec a domů.

Nohy ze soboty ještě trochu bolí, ale nic, co by nějak vadilo. Jelo se mi hodně dobře a na kopce jsem se vyloženě těšil a stále se jich nemohl nabažit . Sice jsem se nijak nehonil, ale ty nastoupané metry tam jsou a i přesto jsem domů přijel odpočinutý .

Na zítřek jsem domluvený s Vikim , takže si ráno nesmím zapomenout vzít silničku. V neděli se vrátil z Itálie a tak mi předvede, jak že se ty kopce mají jezdit . V sobotu možná pojedu Medicamaraton, na 185 km se nejprve v Krušných horách a pak ve Slavkovském lese nastoupá 2 750 m . Aspoň před dvěma roky to tak bylo, tehdy jsem byl v kategorii první a celkově pátý. Je to vlastně doktorské mistrovství republiky a tak je kvalifikovaná první pomoc stále po ruce . Jestli ale letos pojedu, pojmu to jako přípravu na 24 hodinovku a potrénuju, co bude třeba . Nebylo by od věci třeba zopakovat slavný Tiborův kousek, když kdysi v jednom závodě v prvním kopci za to vzal, balík roztrhal na hadry a nahoře to zabalil . Já bych ovšem jel dál, otázka je jak a kde . Nebo bych mohl počkat až Viki odjede a pak za ním ten balík dotáhnout. Určitě bude rád, že nemusí jet sám . Jenomže start je ve Varech a ještě k tomu v 8 ráno a to se mi vůbec nelíbí.

6.6. Út 86 km: Plečka, ráno 10 km do práce a odpoledne 76 km, 30,8 km/h, TF 134, max. 188, nastoupáno 720 m, 1 764 kcal, 13°C, přeháňky, z FL-Nebanice-Lipoltov-kolem Jesenice-Hazlov.

Počasí jako v dubnu, chvíli hezky, aby v příštím okamžiku pršelo a tak je div, že jsme se nakonec sjeli . Viki zkušeně vyslal do FL napřed Míru Brilla, aby sám nezmokl a ten pendloval mezi Sokolovem a Frantovkama, protože zrovna pršelo a já nejel. Vyjel jsem až po dešti a ty dva potkal kousek před Kynšperkem. Otočil to a jeli jsme přes Nebanice do prvního kopce z Odravy, kde mě předminulý týden Viki tak vyděsil . Začátek jel Míra, pak Viki a i když se nejelo jako posledně, byl jsem rád, že visím, protože mým ztuhlým nožičkám se to vůbec nelíbilo . Chvíli to trvalo, ale nakonec jsem se rozjel .

Původně jsme chtěli jet zase přes Kynžvart na Kladskou a Prameny, ale než jsme vyjeli na hlavní, místo vlevo Viki zavelel vpravo, zpátky k Chebu, protože tam už prosvítala obloha , kdežto nad kopci na druhé straně to vypadalo nevábně . I tak jsme trochu zmokli. Objeli jsme tedy Jesenici a na obchvatu před Chebem se rozdělili a jeli domů.

Zpočátku se na špici střídali hlavně Míra s Vikim, já se přidal později, až jsem se rozhýbal. Svoje špice, ať už po rovině proti větru nebo v kopcích, jsem se snažil neflákat a třikrát jsem se dostal s tepem přes 180 a z toho jednou si tepnul i svoji letošní maximálku - 188. To sice stačilo na odpárání Míry, ale ne Vikiho. Asi už přišel na to, že když před vrcholem začnu zrychlovat , tak už jsem vlastně mrtvej a vydrží to taky . Anebo je tak našlápnutej , že se to zdálo akorát mi, že jedu rychle . To by vysvětlovalo jeho nemastné neslané špice – šetří se na Mediku a mě nechává, ať se šťavím .

7.6. St 87 km: Bajk, ráno 10 km do práce a odpoledne 77 km, 23,6 km/h, TF 122, max. 168, nastoupáno 960 m, 1 929 kcal, 17°C, min. 11°C, přeháňka, z FL-signálka-Palič-Salajna-Palič-Lipová-Nebanice-Hazlov.

Původně jsem měl jet na Dyleň, ale těsně před závěrečným stoupáním je vlevo cesta, po které jsem nikdy nejel . Dal jsem se na ní a počítal, že se objevím někde u Vysoké a na Dyleň vyjedu odtud, protože to není tak strmé - dneska jsem se cítil obzvlášť chcíple . Cesta příšerná, samý šutr a ke všemu pořád pryč od Dyleně a nikde žádná odbočka. Dojel jsem do Paliče, pak na hlavní a na první odbočce jsem se nasměroval zpět na Dyleň. Jel jsem přes Salajnu a pořád do kopce, tedy správně, říkám si. Takže mi hlava nebere, proč jsem se vynořil zase v Paliči . Bylo mi jasné, že dneska už na Dyleň nevyjedu a proto jsem tentokrát za Paličí odbočil vlevo, směr domů. Puls mi šel pod stovku a bylo jasné, že mi došlo . Po 45 km . Setrvačností jsem ještě dojel do Lipové, zaparkoval u krámu a snědl 8 koblih. Ale jak říkám, byl jsem od začátku nějakej chcíplej a po chvíli jsem pošel nadobro. Probudil mě až déšť v Třebeni a tak jsem se domů přece jenom doplazil . Asi to chce vorazit. Takže zítra a nejspíš i v pátek .

8.6. Čt 20 km: Bajk, jen do práce a odpočívat.

9.6. Pá 20 km: Bajk, jen do práce a zítra na Medica maraton, Viki už má pro mě číslo. Jestli ráno pojedu do Varů kolmo, mohla by z toho být letošní první třístovka .

Taktika je jasná – uviset mladým ostrovským Pralinkám a dalším zběsilým pekelné tempo v úvodních třech kopcích – Tatrovice, Plazivec a Blateňák zvaný Smrti v tvář, dostat se tak do výšky nad 1 000 m a pak už jen zrychlovat . No, a když neuvisím, tak si dát 180 km časovku, protože si hlavně potřebuju zatrénovat a ne se poflakovat v balíku prošitých .

10.6. So 237 km: TREK 5200, Medica Maraton, 179 km, 31,8 km/h, TF 155, max. 189, nastoupáno 2 670 m, 5 171 kcal, 17°C, min. 12°C, moc hezky .

Protože jsem Velkému náčelníku BB slíbil, že občas něco napíšu i mimo Deník, tak tady dám jen základní údaje a až bude článek hotový, strčím sem na něj odkaz . Takže v absolutním pořadí na dlouhé trati 1. Michal Šupol (vede průběžné pořadí Vet. I v SAL), 2. Viki, 3. já. V kategorii nad 40 let 1. Viki, 2. já, 3.Jirka Tokár.

Ale něco sem dám hned, abyste věděli, že není důležité být na bedně , ale počkat až do konce: Roman Zvolský, který byl s námi na Šumavě 2006, na krátké trati skončil sice třetí, ale protože hned prchnul, nemohl si při losování cen vyzvednout nejlepší cenu dne - dvě kola, hezká, zapletená a tak je dostal další vylosovaný .

11.6. Ne 147 km: Bajk, 20,9 km/h, TF 104, max. 167, nastoupáno 1 560 m, 3 260 kcal, 22°C, min. 17°C, jasno , k prameni Ohře.

Dneska jsem spal neskutečně rychle, protože jsem se vzbudil už po necelých šesti hodinách a to jsem musel dospat ten včerejšek, kdy jsem vstával už ve čtyři . Můj stav po včerejší Medice byl ucházející (jako píchlá duše ), ale kdy zase bude takhle hezky a tak jsem vyjel do Chebu a v osmi se vydali k prameni Ohře zjistit, zda je tam opravdový pramen nebo místo něj jen hydrant , jak jsem zaslechl. Byl to hezký výlet v hodně vlažném tempu na celý den a přesně to jsem dneska potřeboval .

Odkaz na článek i s fotkama je dole pod čarou .

12.6. Po 45 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne do Aše k Danovi dát nové pláště, vyměnit bovdeny, protože mi z nich už lezly dráty a píchaly do kolena a pro jistotu i vyměnit lanka. A taky opravit pravý pedál a dát nové brzdové špalky, takže když pojedu pomalu, kolo prý tu 24 hodinovku možná přežije . Řetěz se mi rozklížil už včera a stejnou zlomyslnost snad za život dvakrát neudělá .

13.6. Út 77 km: Bajk, ráno 10 km do práce a odpoledne 67 km, 20,8 km/h, TF 129, max. 168, nastoupáno 1 290 m, 2 262 kcal, 27°C, jasno, z FL na Dyleň a domů.

Nedělní výlet k prameni Ohře mi prospěl, jeli jsme cestou necestou, přes kořeny, kameny a jiné chuťovky a dneska jsem sjezd od Steinu ke hrázi Skalky přes nechutné kořeny přelítl, až jsem se divil . Od Skalky jsem jel podél trati až k mostu a dolů na cestu jsem to taky sjel . Ani to nebolelo.

14.6. St 41 km: Bajk, ráno 10 km do práce a odpoledne 31 km, 23,2 km/h, TF 117, max. 163, nastoupáno 415 m, 901 kcal, 30°C, jasno, z FL do Aše a domů.

Po devíti měsících konečně zase teplo . 24 hodinovka je za 10 dní a do té doby by počasí podle současných předpovědí snad mohlo vydržet . Takže všechno je jak má být , nic nebolí a do startu už nic vymýšlet není třeba . Co je najeto, to je najeto. Už jen lehce popojíždět, zvykat si na teplo a na sluníčko . Přes víkend bych to viděl ještě na jednu lehkou celodenní dvoustovku s foťákem v ruce. Nebo na dvoudenní výlet někam .

15.6. Čt 20 km: Bajk, jen do práce .

16.6. Pá 20 km: Bajk, na otočku do práce a k zubaři pro čtyři kusy nové keramiky . Po dvou hodinách jsem ji vyzkoušel, a to mě unavilo natolik , že jsem usnul .

17.6. So 340 km: Bajk, 20,8 km/h, TF 114, max. 169, nastoupáno 4 470 m, 9 758 kcal, 16°C, max. 29°C, min. 6°C, polojasno, den i noc. Z Hazlova co nejbíž podél státní hranice pořád pryč do hlubin Český lesa a z Domažlic pak nejkratší cestou domů po silnici.

Byla to vlastně taková 24 hodinovka nanečisto (celý článek je zde), protože jsem tentokrát měřil celý čas, tedy i pauzy a na všechno jsem potřeboval 21:10:27,4 hodin a ta průměrná rychlost je samozřejmě nižší, 16,06 km/h. Podle pravidel je limit na jeden okruh 200 min., takže těch 21 hodin na splnění podmínek 24 hodinovky jezdit stačí . Hlavně jsem si ale chtěl vyzkoušet, jak se mi bude jezdit v noci, protože už pár let jsem zvyklý v noci spát. A taky konečně letos jet něco delšího .

18.6. Ne 0 km: Jelikož jsem 340-ku jel od včerejška v kuse až do dneška, dnes si počítám nic .

19.6. Po 24 km: Bajk, ráno do práce a odpoledne jsem se chtěl trošku projet, ale sotva jsem z FL vyjel, chytil mě pořádný slejvák, tak jsem to vzal raději domů , protože se to na obloze všelijak honilo.

20.6. Út 20 km: Bajk, jen do práce a odpočívat.

21.6. St 42 km: Bajk, ráno 10 km do práce a odpoledne 32 km, 23,6 km/h, TF 132, max. 168, nastoupáno 500 m, 975 kcal, 28°C, polojasno, z FL na signálku, abych do soboty neztuhl a přes Dubinu domů .

22.6. Čt 20 km: Bajk, jen do práce. Umyl jsem kolo , sundal nosič, blatníky a vyměnil řetěz. A taky vyčistil kazetu (že se toho na ni ale vejde ). Už jen sbalit a zítra s Mirkou a Radkem směr Liberec a potrénovat na okruhu .

23.6. Pá 22 km: Bajk, projetí trati na 24 hodinovce. Trať je hodně technická, takže když nejedu do kopce, jsem furt na brzdách. A tomu odpovídá i průměr, necelých 20 km/h a tak to zítra vidím na hodně pohodovou turistiku.

24-25.6. So-Ne 436 km: Bajk, 24 hours MTB - Extreme bike marathon ve Vesci u Liberce. Jel jsem sólo a v této brutální kategorii vytvořil nový traťový rekord 429 km . Dolů pod čaru jsem dal odkaz na článek, jak jsem to viděl a jel .

Podle mého Polaru jsem ujel během kompletních 30 okruhů 435,5 km za 24:32:30 hod. při průměrné rychlosti 19,0 km/h (bez času stráveného v depu - 1:37:14 hod.). Průměrná TF 131, max. 180, nastoupáno 9 440 m, 16 636 kcal, průměrná teplota 20°C, max. 36°C a min. 12°C.
Pít jsem začal 2 hod. před startem (2 l) a celkem vypil 3,75 l jonťáku, 20,75 l vody a 1 l čaje. Dohromady jsem tedy vypil 25,5 l. Snědl jsem 1 polívku z pytlíku, asi půl pecenu chleba, 2 rohlíky, asi 10 deka salámu, 2 guláše, 2 nebo 3 rizota, asi 4 kousky buchet, 2 banány, 4 jesenky a 4 karbonové šneky.

Dále jsem potřeboval triatlonové triko, letní dres, dlouhý teplý dres, dvoje kraťasy, návleky na nohy, troje ponožky, z toho jedny zimní, dvoje tretry, z toho jedny zimní a rukavice. Krém na opalování, zásyp a mazání na prdel.

26.6. Po 20 km: Bajk, jen do práce, odpočinek a brouzdání po internetu.

27.6. Út 20 km: Bajk, jen do práce a cestou zpět jsem v bouřce promokl jak potkan a tak mám teď doma dvoje tretry pořád ještě od bahna a třetí mokré. Ale už jsem konečně začal dělat na článku k 24 hodinovce, i když to bude asi nějaký ten den ještě trvat, protože nějak nic nestíhám.

28.6. St 20 km: Bajk, jen do práce a stále odpočinek. V provozuschopném stavu jsem sice byl už v pondělí, ale pořád bolí celý člověk a že regenerace ještě chvíli potrvá, zjišťuji i podle toho, že v práci teď trčím zhruba o hodinu a v pondělí o dvě déle, než obvykle a taky dělám více chyb. Jelikož ale dělat něco přes závit není můj styl, tak jen vegetuji a s ničím si nedělám násilí. Proto i článek o 24 hodinovce napíšu až o dovolené, na kterou vyrážím už tuto sobotu. Jestli počasí vydrží, vezmu to přes Lužičky a když bude s kým, mohl bych se tam pár hodin zdržet.
Než teda bude článek hotový, tak jsem zatím dal pár základních údajů z mého Polaru a hlavy a doplnil je do příslušného dne (So-Ne 24-25.6.2006).

29.6. Čt 20 km: Bajk, jen do práce. Vypadá to, že už jsem zase v pohodě a odpoledne jsem chtěl zajet k Danovi, protože mi z bovdenu zase lezou dráty, ale furt prší a tak si budu muset poradit cestou do Ostravy. Nechám tam dát nějaké jiné, protože tyhle jsou pěkné šunky, když nevydrží ani jeden závod. Mluvil jsem s Alešem, že bych se u nich na severu na chvilku zastavil a tak to asi do Děčína vezmu vlakem a pak už kolmo.

30.6. Pá 20 km: Bajk, jen do práce. Sbalit a od zítřka dva týdny dovolené . Do Děčína vlakem a pak kolmo směr Ostrava a Beskydy .

Celý deník

TitulekAutorDatum
Fotky z LiberceRadovan Vlček30.06.2006 13:50:41
images/line1.gifRe: Fotky z LiberceMiroslava Rýdlová30.06.2006 14:12:42
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Fotky z LiberceRadovan Vlček30.06.2006 23:29:10
Díky všem za podporu!Pavel Kozlík26.06.2006 23:54:04
tak co tomu rikas dedku?Anonym26.06.2006 15:57:31
images/line1.gifRe: tak co tomu rikas dedku?dědek26.06.2006 20:29:48
Pavle ty si magor!!!!!Aleš Gregor26.06.2006 11:58:23
images/line1.gifRe: Pavle ty si magor!!!!!Radovan Vlček27.06.2006 20:30:39
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Pavle ty si magor!!!!!Aleš Gregor27.06.2006 22:08:00
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line3.gifRe: Re: Re: Pavle ty si magor!!!!!Pavel Kozlík27.06.2006 22:58:31
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line2.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Re: Pavle ty si magor!!!!!Radovan Vlček28.06.2006 18:41:03
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: Pavle ty si magor!!!!!Radovan Vlček27.06.2006 22:23:53
Vini, vidi, vici :-)Jakub Faifer26.06.2006 10:26:15
Congratulation ...Zdeněk Mrkvička26.06.2006 10:23:09
images/line3.gifRe: Congratulation ...Miroslava Rýdlová26.06.2006 16:08:24
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Congratulation ...Zdeněk Mrkvička26.06.2006 18:15:12
images/line1.gifRe: Congratulation ...Anonym26.06.2006 15:43:41
:) nenecháváš nic náhodě.. :)Aleš Gregor18.06.2006 21:34:16
images/line1.gifRe: :) nenecháváš nic náhodě.. :)Pavel Kozlík19.06.2006 00:09:43
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: :) nenecháváš nic náhodě.. :)Aleš Gregor19.06.2006 10:23:39
images/line4.gifimages/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Re: :) nenecháváš nic náhodě.. :)Pavel Kozlík19.06.2006 10:27:00
Výlet 17.6.-18.6.2006Radovan Vlček18.06.2006 14:15:17
images/line1.gifRe: Výlet 17.6.-18.6.2006Miroslava Rýdlová18.06.2006 18:52:13
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Výlet 17.6.-18.6.2006Pavel Kozlík19.06.2006 07:43:53
Vikenduickey14.06.2006 21:49:12
images/line1.gifRe: MedicaMiroslava Rýdlová10.06.2006 21:48:24
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: MedicaPavel Kozlík11.06.2006 08:46:10
Osm koblih,nehoupeš nás trochu Pavle?Jiří Waldhauser08.06.2006 22:23:48
images/line1.gifRe: Osm koblih,nehoupeš nás trochu Pavle?Pavel Kozlík08.06.2006 23:19:54
images/line4.gifimages/line1.gifRe: Re: Osm koblih,nehoupeš nás trochu Pavle?dědek09.06.2006 09:34:01
PocasiJakub Faifer02.06.2006 11:24:28
images/line3.gifRe: PocasiPavel Kozlík04.06.2006 21:17:43
images/line1.gifRe: PocasiAleš Gregor02.06.2006 15:04:17

© Bikebase.cz 2007 – Bikebase systém pro prezentaci závodníků a vyhodnocování výsledků s okamžitým zveřejněním na internetu. Právě nás tu je: 8
Autor projektu: Aleš Gregor, graphics: Michal Mach, coder: REDY TUGO images/rss.gif